Hľadáme fotografa na 6.9.2014 do Prešova

Profilova fotka
sme z Prešova
Odpovedať
Profilova fotka
@nikussa skuste pozriet nasu tvorbu,ak sa vam zapaci nevahajte nas kontaktovat,datum mame este zatial volny ;-) Najdete nas aj na fb: Ivana a Peter Miller-Photography pripadne tu na mojejsvadbe medzi profesionalmi ;-) Pekny vecer. Ivka a Peter :-)
Odpovedať
;)
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, Váš termín mam voľný. Pokiaľ Vás moja práca zaujme, rád poskytnem viac informácii. S pozdravom, J.D.
Odpovedať
Profilova fotka
@nikussa Dobrý deň, som fotograf z Košíc, Váš termín mám voľný a ponúkam Vám svoje služby. Kompletné info nájdete na mojej webstránke.
Odpovedať
Profilova fotka
@nikussa ahoj, skús Mišku Demočkovú - VlnkaFoto. Je z KE.
Odpovedať
Profilova fotka
@nikussa Dobry den mila nevesta, ponukam Vam svoje sluzby, Vas termin mam zatial volny. Portretne fotenie mozete mat uz od 150,-Eur. Kompletny cennik i galeriu mojej prace najdete na mojej web-stranke. V pripade otazok ma nevahajte kontaktovat.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, mozno Vas oslovi nasa prezentacia ;)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, mozno Vas oslovi nasa prezentacia ;)
Odpovedať
Profilova fotka
je to voľné,pokiaľ Vás moja práca zaujme som k dispozicii
Odpovedať
skuste pozriet nase weby a rozhodnite sa...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, rada Vám ponúknem naše foto a video služby. V prípade záujmu Vám odpoviem na akékoľvek otázky. Taktiež nemáme problém za Vami pricestovať. Spolupracujeme s viacerými ľuďmi a firmami. :) S pozdravom Lucia Laczová
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady. Pozrite si naše fotogalérie na a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.
Odpovedať
Profilova fotka
ok
Odpovedať
Profilova fotka