Hľadám fotografa na 3.5.2014

hľadám fotografa na 3.mája 2014, svadba bude v okolí Pezinka, fotil by sa obrad , ext.foto, hostia
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, vrelo Ti mozem odporucit nasho fotografa. Splni vsetky ocakavania a priania, ake si zadas. Nielenze je perfektny profesional, ale aj fantasticky clovek. Mily, prijemny a zabavny. Ziskal si srde kazdeho jedneho hosta, (a to sme mali divoko-medzinarodnu svadbu). Foti vynikajuco, nie je to nijaky pofiderny amater. Ak mas zaujem, poslem Ti kontakt. Mozes sa ho popytat na detaily. Skutocne vrelo odporucam.
Odpovedať
Profilova fotka
@dorra1 ahoj som fotografka z BA termín mám voľný :-)
Odpovedať
dlhorocne skusenosti, snaha ist do plnenia na 210%, kvalifikacia, profi technika.... a termin volny ;)
Odpovedať
Profilova fotka
@dorra1 Zdravím, Váš termín mám voľný. Pozrite, volajte, dohodneme sa. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@dorra1 Dobrý deň, Váš termín máme voľný.
Odpovedať
Profilova fotka
ponúkam Vám svoje foto služby za prijateľnú cenu
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, dovolte, aby som Vam ponukol svoje sluzby. Moja firma je na trhu 15 rokov a mame bohaté skusenosti v oblasti svadobnej fotografie a svadobneho videa. Moje posobenie je v ramci celeho Slovenska aj celej Europy. Pozrite si, prosim, našu web stránku. Prajem Vam pekny den. Palo Kalivoda
Odpovedať
Profilova fotka
Prajem pekny den, bude nam ctou zvecnit Vam ten najkrajsi den... viac na nasom webe... :)
Odpovedať
Ďakujem Vám všetkým za ponuky a rady :-) úspešne som si vybrala :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady. Pozrite si naše fotogalérie a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, zatial mám termín voľný, ak sa vám moja práca páči, stačí sa ozvať... :)
Odpovedať
Článok sa načítava...