Hľadám fotografa na 23.9.2017 v Trnave a okolí

Profilova fotka
Ahojte, hľadáme fotografa alebo fotografku z Trnavy a okolia. Ďakujeme za každú radu :)
Odpovedať
Profilova fotka
ahoj, som fotografka, ak ťa moje fotografie zaujmú, rada nafotím tvoj veľký deň ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, ak by ťa zaujala moja tvorba, kľudne napíš. Budem sa tešiť. S pozdravom Radovan Škohel
Odpovedať
Profilova fotka
@laura6511 ahoj, termin zatial volny, pozrite moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť budem rád ked sa ozvete. Môžete ma navštíviť aj v mojom atelieri v TT.
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, na Váš termín som Vám k dispozícii. Bližšie informácie som Vám preposlal internou poštou.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravim, Vas termin mam volny.
Odpovedať
Profilova fotka
@laura6511 Skúste si pozrieť aj moju prácu. Som z BA do TT to mám na skok. Ak Vás zaujme rád Vám doplním bližšie informácie :)
Odpovedať
Profilova fotka
@laura6511 pozrite si aj moje svadobne fotografie, termin mam volny a viac info na webe
Odpovedať
Profilova fotka
Termín mame aktuálny .... :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň váš termín máme ešte voľný ak by ste mali záujem poslala som vám do správy aj cenovú ponuku a sem malú ukážku fotografií
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, aj ja Vám rád ponúknem naše foto a video služby. Našu tvorbu si môžete pozrieť na našej stránke.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Pekný deň, skúste pozrieť aj moje práce. Váš termín mám zatiaľ voľný :)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
Dobrý deň, sme tím ľudí a ponúkame Vám naše foto a video služby. :-) Váš termín máme zatiaľ voľný. V prípade, že sme Vás oslovili veľmi rada Vám pošlem viac info o nás a našej práci. Ďakujem S pozdravom