Hľadám fotografa a kameramana na 8.7.2017 pri Trenčíne

Hladam fotografa a kameramana na svadbu, 08.07.2017 - TRENCIANSKE TEPLICE. Pocet hosti, cca 60-70. Dakujem
Odpovedať
Profilova fotka
termin mam zatial volny, viac info na webe :)
Odpovedať
Profilova fotka
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
Dobrý deň Skúste si pozrieť aj našu tvorbu . Váš termín mame momentálne voľný V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať S pozdravom Mirka a Maťo
Odpovedať
Profilova fotka
ahoj, pozrite si moje fotky na webe, ak sa vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete. termin mam volny.
Odpovedať
Profilova fotka
@felllicita pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf z Bánoviec, viac info na webe alebo osobne
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Váš termín máme voľný. Našu prácu si môžete pozrieť na našom webe alebo blogu, ak sa Vám páči, kontaktujte nás a rady poskytneme podrobnejšie info. V prípade záujmu, spolupracujeme s video štúdiom zo Žiliny. R. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme, rád doplním bližšie info
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, skúste pozrieť moje práce. Termín zatiaľ voľný :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, v prípade, že sme Vás zaujali našou prácou som rada. Ak máte záujem môžem Vám poskytnúť viac informácií o nás. Váš termín máme zatiaľ voľný. :-) Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Taktiež vám rada ponúkam naše služby sme mladá dvojka ktorá rada vymýšľa ak by sa vám naša tvorba páčila sme tu pre vás :)
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný večer prajem, Váš termín mám voľný, rád ponúknem foto služby. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Pozrite si naše portfólio, ak by Vás naša práca zaujala, určite nás kontaktujte 8-) Za veľmi exkluzívnu cenu Vám vieme momentálne zabezpečiť v našej SVADOBNEJ AKCII - kameraman + fotografa. S pozdravom video-štúdio MAVEX 8-)
Odpovedať
Článok sa načítava...