Hľadám fotografa a kameramana na 28.9.2013 do Lesnice

Ahojte, hladam fotografa a kameramana na 28. Septembra 2013 do Lesnice (okr. Stara Lubovna). Dakujem :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím Vás Janka :) tento termín máme voľný a rád Vám ponúknem naše služby. V prípade záujmu o viac informácií ma kontaktujte tu IP alebo mailom. Prajem Vám ešte pekný zvyšok víkendu. S pozdravom Michal :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín 28.9.2013 mám tiež ešte voľný. Pre viac info o mojej práci a cenách prosím navštívte moju webstránku alebo mi napíšte sem.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a cenovú ponuku Vám posielam do IP. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@jankasasha Dobry den, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a Váš termín mám voľný. Verím, že sa Vám tvorba na www stránke zapáči na ktorej nájdete i všetky informácie.
Odpovedať
Profilova fotka
@jankasasha Dobry den,Vas termin mam volny, pozrite si fotografie tu na webstranke alebo na mojej internetovej stranke.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
V pieninach v Lesnici som uz fotil :-) pozrite si aj moje fotografie
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám zatiaľ volný :) prezrite si moje portfolio a kludne sa ozvyte.
Odpovedať
Ahojte, velmi pekne dakujeme za vsetky reakcie, urcite sa niekomu ozveme :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj :) pozri si aj našu ponuku :) Ponúkame 2 fotografov za 1 cenu :) Pekný večer :)
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj :) pozri si aj našu ponuku. Ponúkame 2 fotografov za 1 cenu :) Pekný slnečný deň prajeme ;-)
Odpovedať
Článok sa načítava...
Ahojte, dakujeme vsetkym za ponuky. Uz sa nam podarilo zohnat kameraman aj fotografa. Krasny den :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam Vám naše služby :) S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Zhanam kameramana na tento termin 28.9.2013 až od obradu 16:00 hod. Prosim cenove ponuky do IP ;-)
Odpovedať
1