Zasadací poriadok efektívnejšie

Ahojte, urcite by som chcela mat zasadaci poriadok na svadbe, ale rozmyslim nad 2-3 variantami: 1. Pri vstupe do saly by bola nastenka, kde by bol nakres stolov (s cislami) a napisane mena hosti.......a na stole by bolo cislo stolu 2. Na stoly umiestnit rozpis, kto sedi za danym stolom....to by bolo vo fotoramiku 3. Na stoly umiestnim len menovky prosim poradte, ako ste to riesili Vy, resp. ak mate nove napadi, pripadne kombinacie variant napiste :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@lia1234 Ahojky..ja som mala velku tabulu pred vchodom do saly, na ktorej som to mala presne usporiadane ako pises ty. Vsetko som si to vytlacila na tortovy papier - neviem ci vies co myslim..take biele okurhle, ktore sa davaju na podnos pod tortu..tak som si kupila tie najmensie..a podarilo sa mi to na to super vytlacit..na lavo bolo cislo stola a hned vedla cisla menovity zoznam ludi, ktori patria k danemu stolu. Tieto tortove papiere boli na tabuli presne ulozene ako boli stoly v sale, aby ludia dlho nebludili. Dane stoly boli ocislovane, a este som si aj urobila menovky a presne dala kto ako bude za danym stolom sediet. Vysledok bol nadherny..skoda, ze este nemame fotky od fotografa, poslala by som ti, ako to vyzeralo :-) A na stole sme este mali aj vytlacene menu a z druhej strany program.
Odpovedať
Profilova fotka
najrozsirenejsie su obycajne menovky k stolickam, ale myslim,ze paradny napad je bod 1. - nebude chaos pri sadani
Odpovedať
Pri 1 variante vsak mam pocit, ze na zaciatku (ako sa pride do saly) sa tam nahrnu ludia a budu sa tam tlacit aby videli kto kde ma sediet.....alebo v najhorcom pripade budu ignorovat zasadaci poriadok....Vam sa nestalo, ze by sa to niekomu nepacilo?
Odpovedať
Profilova fotka
@lia1234 neboj sa, ludia nie su take barany ako si myslis :-) kuknu a pojdu :-) vzdy lepsie chaos pred salou, ako chaos v sale :-) a ignorovat si to nedovolia neboj
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, ja som mala pri vstupe do saly vytlaceny plagat so zasadacim poriadkom - povodne som to robila len kvoli tym, ktori by ukladali menovky a nakoniec sa z neho stala aj oficialna verzia. Myslim, ze je to fajn, ked ludia nehladaju po vsetkych stoloch, kam patria. A teda hocijaka verzia zasadacieho poriadku pri vstupe je fajn vec - hlavne ak je viac ludi (nad 50-70). Zasadaci pri vstupe nie je nevyhnutna zalezitost - moze len pomoct, trosku urychlit usadzanie a je to viac komfortne pre svadobcanov.... Bola som aj na svadbe, kde bola pouzity princip tvojej varianty 1 a mne sa velmi pacilo, ze novomanzelia usadzali hosti - stali pri tom ich zasadacom poriadku pri vstupe a kazdeho navigovali ku ktoremu cislu stolu si maju ist sadnut. Ked boli vsetci v sale, muz preniesol nevestu cez prah az k jej miestu.... a mohlo sa zacat :-) Varianta 2 je jednoduchsia na pripravu a bola by vhodna pre mensie okruhle stoly, kde sa ludkovia jednoducho usadia podla svojich predstav uz v ramci svojho stola.... Pri rovnych a vacsich stoloch by som volila skor menovky pri kazdom mieste - tak to bude jasne a kazdy sa jednoducho najde a nebudu riesit, ze sa niekto potrebuje posunut este o jedno miesto a tak.... :-)
Odpovedať
planujeme mat cca 70 hosti....mne sa paci aj 2 riesenie, co by bolo casovo najmenej narocne na pripravu...len potom by sa asi naozaj otacali okolo stolov :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@lia1234 ja odporucam dat cisla na stoly a pri vstupe jeden stolik s menovkami + cislo stolu. kazdy si pri vstupe vezme svoje meno a sadne si ku stolu ktory mu bol priradeny, kde si necha svoju menovku. taketo riesenie je najvhodnejsie pri kruhovych stoloch.
Odpovedať
Profilova fotka
@lia1234 Vobec sa netlacili ani nic..a este ich usmernovali aj druzicky..hned sa pytali..nevestina alebo zenichova strana a povedali im na ktorej strane sa maju hladat, takze to slo celkom rychlo...nemusis sa bat.. :-)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 9 mesiacoch
ja to urcite budem riesit tak že bude pri vstupe nejaka nastenka kde budu napisane mena hosti a stooly budu presne tak na nastenke ako v sale. Netreba mi tak ziadne cisla. Na stoloch budu len menovky. Takze pri vstupe sa kazdy najde kde sedi a uz presne pride k stolicke :) Len este neviem z coho spravim tu nastenku :)
Odpovedať
@lia1234 ahoj, my sme nad týmto tiež dosť dlho rozmýšľali, aby sa nám tam ľudia nepremávali a zbytočne sa to nezdržovalo. Nakoniec sme došli k tomu, že rovno na tej malej kartičke (Sdečne Vás pozývame k svadobnému stolu) bude napísané číslo stola. Pred sálou bude koordinátorka, každý jej povie číslo stola a ona ich zavedie na miesto/ukáže im, kde je ich stôl.
Odpovedať
My mame 80 hosti, ale aj tak sme sa rozhodli, ze ich budeme usadzat ja a zenich! Je to krajsie a osobnejsie, nez ich postavit pred tabulu s rozpisom. To sa mi zda otrasne, aj keby bol ten rozpis najkrajsi na svete. Sme dvaja, vzdy si zoberieme par ludi a len ich nasmerujeme spravnym smerom. Tam uz najdu svoju menovku na stole. Myslim si, ze takych starych rodicov to velmi potesi, ked ich privediem ku hlavnemu stolu a poviem, babi, tu budes sediet, vedla nas, lebo si pre nas dolezita. A nie ze ju postavim do tlacenice pred tabulu na ktoru bez okuliarov ani neuvidi.
Odpovedať
Profilova fotka
Ja som rozmýšľala nad variantou, že by som si dala vytlačiť plagát, kde by bola odfotená sála zhora a na konkrétnych miestach napísané mená
Odpovedať
Článok sa načítava...
Varianta cislo 1. Bez debaty :-)
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 6 mesiacoch
Profilova fotka
@wikina123 no ja som sa akurat rozhodla :) uricte bude tabula a my s mojim drahym ich budeme usadzat a potom urobime krok do noveho zivota :)
Odpovedať
bratranec to mal tak, že menovky klasicky na stoloch a starší družba s družičkou mali nákres a ľuďom povedali kde majú hľadať
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
@jelsulka ja by som to rada videla, nedalo by sa ti mi to poslat, dakujem :)
Odpovedať
mne sa celkom páči toto
Odpovedať
nenapísala som, zasadací poriadok s menami pri vstupe, aby sa každý zorientoval kde si približne má hľadať svoje miesto plus menovky na stoloch, každý hosť na svojom mieste
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 rokoch
Je to sice staré fórum :D ale zasadací poriadok ma bavil, nebola to až taká veda v porovnaní s úvahami, koho ku komu (ne)posadiť Určite je najlepšia varianta 1 - aby sa hostia zorientovali a neobiehali celú sálu. Ja som bola na 2 svadbách a všade boli len papieriky na stoloch, čo spôsobilo, že sme to tam dlho obiehali, kým sme sa našli. Tak som to spravila tak, že samozrejme boli menovky na stoloch, aby každý si bol istý, že má svoje miesto a k tomu bol plagát pri vstupe, ktorý bol síce len v Exceli a vytlačený na A2, ale urobila som farebné bloky, jedna rodina, druhá rodina, spolužiaci, ľudia, čo sa poznajú - aby si rýchlo našli svoj blok a boli si istí, že celá farba je "ich kmeň" a nie len nejakí menovci podľa krstného mena.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?