Dobré kaderníctvo v Bratislave

Zobraz úvodný príspevok
Ahojte ženušky, prosím poraďte mi nejakú fakt šikovnú kaderníčku... čo hlavne dokáže niečo vymyslieť bezradnému človeku, dojkáže poradiť... aj na svadbu, ale aj tak na každodenné strihanie. Ďakujéééééééééééém
Odpovedať
1
26
27
A ano mam osobny problem ak mi niekto znici vlasy tym ze mi ich v ich salone preriedia vsetky britvou, tak ano mam osobny problem. Ak vy to tolerujete a mienite mat vlasy v preriedenej kvalite ok, ja nie, lebo to sa proste nerobi. A to sa vam preto nepaci moj nazor? Ze nemali takto nadpajat? No nie nemali a hotovo.
Odpovedať
A nie nebola som nikdy zamestnankyna a nikdy som majitelku nestretla. Som naozaj iba zakaznicka. To je hola pravda a realita. A ake osobne veci viem? Ze je mimo bratislavska? Staci sa pozriet v ORSR. A mimochodom....gramatika. Toto forum je o tom sby sme si tu zdielali svoje skusenosti ci uz dobre alebo zle. Ach.... co takto povzniest sa nad to, ze su aj ludia co vedia vyjadrit kritiku. Ach jaj. Kazdy ma poziadavky na kvalitu a sluzby za svoje peniaze ine. Myslim, ze nadpajanie nie je lacny spas a bohuzial nie neslnaju uroven akou sa prezentuju, resp.slubuju. Mne ich kvalita nevyhovovala, vam ano. Opakujem sto ludi, sto chuti ;))
Odpovedať
@natasa77 Same nezmysly a nonsens. Ak ste tak ohromne nespokojna a takto ohromne nadavate na majitelku, ktoru ste teda podla vasich slov nikdy nestretli ... Je to o to horsie! Ako si vobec dovolite sudit podnikatelsku cinnost a charakter cloveka, ktoreho ste v zivote nestretli?...tss Musim vam nieco prezradit. Ja som ju stretla viac krat a je to ohromne vynikajuci clovek. Dokonca predlzuje ona sama vlasy ludom po chemiterapiach a po chorobach alopedickeho typu zadarmo :) To je charakter! Zatial co ste sa tu vy predviedli iba ako zena, ktora ani nevie ako sa riesi reklamacia a nadava na pise tu urazlive komentare cloveku, ktoreho ste v zivote nestretli..... Na co chcete aby sa ludia povzniesli? Na to ze neviete ako sa postupuje v reklamacii? Ci co? A preco sa nemoze prevadzka vyjadrit k vasim obvineniam? Ja som im zavolala, nech sa na toto pozru. Co vas na tom vytaca? Ved preto sa to vola diskusia/forum... Aby sem prispelo do diskusie co najviac ludi uz s akymkolvek postavenim. Dovolim si poradit Vam ako spotrebitelka: Chodte na prevadzku a tam sa dozadujte prava. ok? Je to trapne co tu ako dospela zena dokazujete. Pokial tam nepridete, tak je ten Vas problem bud nafuknuty alebo vymysleny. ;) A ja sa na to spytam :) Straaaaasne ma to ako zakaznicku ale hlavne tiez ako zenu co podnika zaujima ;)
Odpovedať
Jediný kto uráža ste žiaľ vy dve. Žiadne urážky som nepoužila... Neviem kde. Nuž a co sa týka toho ze prácu odviedli v jej salóne zle je pravda. Vy to ako viete? Bola ste pritom aby ste videla co porobili s mojou hlavou? Nie, tak potom o co ide vam uz vieme... Obhajovať kamarátku. To aký je človek sem je zbytočne splietať. Mimochodom nehodnotila som jej prácu, ale jej zamestnankyne ktorá to urobila tak ako urobila. Vy ste to stále nepochopila? Vy ste fakt neuveriteľná 😂 A citujete ma milá mamina kde som nadávala a kde som písala ze oni nemôžu vyjadrit svoj názor? Splietate dve na tri. Ach jaj. A opakujem ze reklamácia je zbytočná pri preriedenej zničenej hlave. Co mi moje vlasy prilepi naspäť? Sa spamätajte. Ja nepotrebujem reklamáciu, ale to aby som vyjadrila svoj názor. Snáď budete mat maminka aspoň zľavu, za toľkú snahu. Ja vam ju neberiem. Ja som tu ta ktorá neustále opakuje ze ak ste vy maminka spokojná, tak supeeer, ale ja som proste nebola. A tým to hasne. Tým ze do mna budete neustále rýpať ma neumlcite. Papiiiii
Odpovedať
Celu dobu sa tu piše len o zlom napojení v salóne, nie o majitelke. Možno treba lepšie citat a rozmyslieť si kym niečo napisem. Cela táto debata je tak ci tak zbytočná, pretože vy názor máte svoj a ja svoj. Kazdy sme nejaký. Zbytočne sa starať do toho prečo niekto postupuje tak alebo tak je tiež nad moje chápanie. Keby ste toľko nerypala uz by táto téma dávno nebola aktuálna. Vela krát som napísala ze je kopec iných kadernictiev kam môže žena zájsť, žiadne som tu neprotezovala, nechávam každému právo na svoj názor, coz vy žiaľ maminka nedokážete. O tom bolo to povznesenie sa nad kritiku. Vždy bude niekto spokojný a niekto nie. S vytočená som zatial nebola ani raz, bavím sa nad rôznymi povahami a charaktermi ľudí... Pre niekoho výborne na skúmanie ľudskej psychiky 😂
Odpovedať
A nadpajat vlasy po chemoterapií??? Preboha vid članok: nie? Väčšina záujemkýň o predlženie ani nerozmýšľa, či sú vhodnými kandidátkami na vlasovú procedúru. „Predĺžiť si vlasy môže iba zdravý človek. Posúdenie vhodna nosti je na kaderníčke. Na dokonalú hrivu môžu zabudnúť ženy s veľmi jemnými vlasmi. Ľahko by sa polámali a váhu prameňov by možno nezvládli. Ak vám vlasy vo väčšej miere vypadávajú, trpíte kožnými chorobami, užívate silné lieky alebo ste absolvovali chemoterapiu, je to takisto nevhodné,“ vysvetľuje Katka Šemetková z distribútorskej firmy SU2. Ak sa ženy so svojimi problémami kaderníčke radšej nezdôveria, škodia samy sebe. Cely članok vid; http://casprezeny.azet.sk/clanok/9095... JOJ maminka zase ste asi niečo nepochopila.
Odpovedať
@salon_ix vazena pani majitelka salonu, mne je uplne jasne ze vy by ste najradsej boli aby sa vsetky zle veci vyriesili za zatvorenymi dverami u vas v salone a von aby sa dostala iba chvala, avsak... pokial zakaznicka nie je spokojna s vlasami tak co by ste ako spravili - ako by ste vyriesili reklamaciu? to by ma naozaj zaujimalo. To nie je vratenie mixeru v Tescu. Taktiez musite pripostit aj moznost ze zakaznicka je natolko nespokojna ze proste s vami nechce mat nic spolocne a uz vobec sa nepotrebuje s vami na niecom dotahovat. Ako som uz napisal, toto je forum kde ludia zdielaju svoje osobne skusenosti s tym ktorym prevadzkovatelom, nechapem co vas na tom poburuje ze si dovoli zazdielat zlu skusenost? Je to skusenost ako akakolvek ina, to co tu predvadzate je vizitkou toho ako si predstavujete podnikanie. Zakaznik ma vzdy pravdu, jedine co ste mohli napisat ze vas mrzi jej negativna skusenost, to je cele a nie sa tu obuvat do cloveka co vam priniesol peniaze a odisiel nespokojny, ste normalna? Zdielanie negativnej skusenosti alebo vyjadrenie osobneho nazoru na mieste na tom urcenom NIE JE OHOVARANIE, ani utocenie. Nezamienajte si pojmy s dojmami prosim a nesirte tu nezmysly. Nikto na vas neutocil iba vyjadril svoju negativnu skusenost, to vy sa tu citite dotknuta a sirite jedovate sliny o tom ako je to byvala zamestnankyna a podobne... akoze haloooo... sa zobudte. To ste taka presvedcena o dokonalosti a neomylnosti svojej prace ze NEPRIPUSTATE ze by niekto mohol byt nespokojny? V akom svete to zijete. A zakaznik ma pravo riesit svoj problem ako chce, ak sa bude chciet s vami hadat na prevadzke tak pride tam, ak mu nestojite ani za to nakolko nie je odkazany na vratenie tych par eur a zbytocnych nervoch tak aspon sa podeli o skusenost. Kto ste ze chcete urcovat co moze a nemoze robit? Odporucam aby ste sa zmierili s tym ze mate aj zakaznikov ktory ku vam uz nikdy nepridu lebo boli nespokojni a ani vam to nepovedia, potom su tu taki co pridu na prevadzku a aj taky co nepridu a podelia sa o skusenosti ci uz dobre alebo zle, toto je realita a takto funguje biznis. Mali ste sancu ako spravny obchodnik odvratit vzniknutie takehoto niecoho, to co ste vsak dosiahli je uplny opak - krizova komunikacia vam asi nic nehovori - odporucam pre vlastne dobro nastudovat. A neda mi si este nerypnut do vas, ako ste pisali v predch. sprave ze sa vyznate vo webstrankach a ip adresar a neviem v com vsetkom tak tymito nezmyslami co pisete akurat dokazujete ze vase znalosti su len v urovni "niekde som pocula", a potom mozu ostatne potencialne zakaznicky akurat tak rozmyslat ze ci nahodou aj uroven vasej prace v salone nie je na urovni tych nezmyslov co tu pisete. Aby som vam napisal konkretne: - vyjadrenie osobneho nazoru a skusenosti nie je ohovaranie - ak mate dokaz o tom ze sa jedna o byvalu zamestnankynu tak ho predlozte, inak podla vasej logiky potom ohovarate aj vy sama - ak mate dokaz o tom ze je to vykonstruovane tak ho predlozte, zatial mi to vychadza tak ze nie ste schopna uniest kritiku vasho zakaznika a namiesto ospravedlnenia sa klientovi ho vy prave znevazujete a bagatelizujete - ziaden zakon co by explicitne prikazoval zakaznikovi ze ak je nespokojny musi reklamovat u vas na prevadzke neexistuje, prosim nevymyslajte si bludy. V tomto pripade sa evidentne zakaznicka rozhodla ze nema vyznam nieco reklamovat (a po tomto vasom vystupeni ste ju urcite len utvrdili v spravnosti jej rozhodnutia) a tak len zdiela svoju skusenost. - vy nemate ziadne pravo hovorit co zakaznik ma alebo nema robit - to si zapiste za usi, je to iba jeho/jej slobodna vola co urobi - vase znalosti o IP adresach su bohuzial velmi ubohe, prosim prestante s tym a nerobte si dalej este vacsiu hanbu. Viem ze v americkych filmoch alebo v NCIS ste urcite vselico videli, bohuzial realita je niekde uplne inde. Aj ked by ste vy alebo nejaky vas "kamarat hacker" zistili IP adresu tak vam to bude tak na dve veci ak je dynamicka. Nehovoriac o tom ak napr. niekto pouziva Tor alebo nieco podobne. Co je Tor si urcite zvladnete vygooglit sama ked vam to tak dobre islo s definiciou IP adresy. A k vasemu dalsiemu prispevku odpoviem rovno tu: * upozornenie na stanovy zakona su OK avsak ako som uz pisal vyssie vy si pletiete vasy dojmy s pojmamy, tu sa nejedna o ohovaranie ale vyjadrenie osobneho nazoru na spokojnost s vasimi sluzbami, takze teraz to uz viete a uz sa prosim neohanajte niecim co je irelevantne * jedine co my logicky z toho co tu predvadzate vychadza ze podla mojho osobneho nazoru si nevazite svojich zakaznikov, pretoze ak by ste si ich naozaj vazili tak sa ospravedlnite a riesite to inak - takze slova o usmeve na tvari si nechajte prosim pre niekoho ineho Reakcia na treti vas prispevok: Vidite, to ste cela vy, proste nedokazete prijat kriticky nazor zakaznika a nedaj boze niekoho kto sa ho zastane ked vidi ze pisete nezmysly a uz pridu vase klasicke zbrane. Aj keby som bol znamy alebo kamarat alebo manzel tak vas do toho nic nie je, A PRAVE NAOPAK, mozno som ja bol svedkom toho celeho a vedel by som potvrdit slova Natasa77, takze prave korculujete po velmi tenkom lade - opat odporucam nastudovat krizovu komunikaciu, toto je presny opak toho co ste mali spravit. To ze som sa zaregistroval v septembri nic neznamena, vy ste taktiez registrovana v septembri, ale viete co, mozno to je konspiracia proti vam, a moznoze sme vlastne ta ista osoba a teraz sa hadate sama so sebou a ani o tom neviete... akoze halooo?!? :-D :-D :-D Ano, mate uplnu pravdu, prosim ak si chcete zachovat svoju aku taku dostojnost, tak uz sa radsej vy k nicomu nevyjadrujte, kazdym vasim prispevkom to iba zhorsujete a odstrasujete potencialnych zakaznikov - ja byt zena a vygooglim si toto cele tak ku vam teda nepachnem ani len nahodou - akurat co by som rozmyslal nad tym ze ked budem nespokojny a niekde to napisem tak ze sa do mna este pustite... Ak mate spokojnych zakaznikov, tak super, teste sa z toho a hyckajte ich, a ak mate nespokojnych (lebo nikdy nebudu vsetci spokojni) tak tych si snazte hyckat o to viac aby vam dali sancu, ale toto co ste tu predviedli rozhodne uz nikdy neopakujte - to je moja dobra rada pre vas biznis. zelam pekny den
Odpovedať
@Natasa77 a Stevko007 TO nema vyznam sa tu s vami dvoma dotahovat. Ocividne vaze zivotne osudy su ake su...a toto je nieco co vas naplna. Pisat tu o veciach a ludoch o ktorych neviete, je fakt TOP! Neznasanlive a hejterske nazory....A ta pani Semetkova je akoze kto? Ona je specialistka na onkologiu? Ona je distributerka vlasov a link ktory ste sem dali je reklamny clanok na jej firmu. Boze to ozaj vam tu clovek musi taketo zakladne veci vysvetlovat? Ale asi ano.... Mimochodom Zuzana - majitelka Salonu je sama onkologicky pacient, takze VIE KOMU MOZE POMOCT A KOMU NIE. A co dokaze spravit spravny clovek, ked sa niekomu urobi krivda? Vela veci ale to ste sa uz Vy pani dolezita a najmudrejsia nedozvedeli, lebo ani neviete ako riesit reklamaciu. Viete ze Zuzana ma 5 mesacne dietatko a dalsie 2 prevadzky okrem tej v Bratislave, Ja to viem a o to si viac vazim, co dokazala a ako sa snazi po chorobe ktoru prekonala...Takze asi nebude sediet stale na jednom mieste (bola som v salone a ona tam nebola ha ha ha, Riadna snaha!) Vypisali ste reklamacny listok? Vypytali ste kontakt na nu? No to asi tazko.. Radsej ste sa nalogovala na internet a rychlo zacala pisat a hejtovat na forach, ze ako vam je zle, lebo tym by sa to vyriesi. A Vy ste sa sem pan Stevko007 zaregistroval len preto aby ste kontroval Natasi ;) To vam nedochadza ze to je nad slnko jasne a na to Zuzana narazala? CI vy sa hrate na nahodneho okoloiduceho, ktory naaaahodou nasiel tuto konverzaciu HAHAHAHAHAHAHAH :D Co to tu za frasku organizujete? :D Zuzana povedala svoj postoj a nazor a dost, nebude tu dalej riesit vase potreby dokazovania ze mate pravdu a ze ako strasne je vam ublizene atddddd. Jeden aj druhy sa zapojte naspat do svojich zivotov , a davajte si rady sami sebe - navzajom. Nezavidte ludom co vybudovali... a snazte sa radsej svoje si postavit a energiu na svoje minat. A viete co? Ja jej to kvitujem, ze sem vystupila pod svojim menom a zastala sa toho co robi a nehanbila sa sem napisat ako to ona vnima. Vy ste kto? Vymyslene mena, schovavat sa za pocitac a byt drsny... Povedzte jej to do oci! Moje meno Eva Krivosudska, tiez podnikam a mam 13 rocnu dcerku. a tu mate na zaver vy dvaja hejteri jeden odkaz... Vsetci viete byt drsni a mudri na webe..Ach jaj. https://www.youtube.com/watch?v=mCcAt...
Odpovedať
Vy ste chudiatko uplne inteligencne mimo na tuto debatu maminka. Tak vam to zhrniem este raz cele kedze nechapete nicomu. To aky ma kto osud sem nemusite vypisovat, nikoho to nezaujima ... Kazdy si niecim presiel;) 1, majitelka sa vyjadrila k mojej kritike, ale pracu si neobhajila. 2, vlasy mi nenadpajala priamo majitelka 3, to ze sa neprerieduje britvou cela hlava je fakt. Mat skratene a riedke vlasy vdaka britve a potom na takto " upravene vlasy" nadpojit pramene je nonsens. 4, vlasy sa zakaznicke pred nadpajanim umyvaju, aby sa zbavili stylingovych produktov, samponu a balzamu, ktore vlas robia klzkym. Oni vlasy neumyvaju, ale kazdy preriedeni pramen vlasov nalakuju lakom, aby ho zdrsnili a spoj im nesklzol. Myslim, ze lahsie a konfortnejsie je umyvat...najma ak tam zakaznicka necha 500 eur. 5, na umyte vlasy iba samponom a vysusene sa nadpajaju vlasy a vrchne klientkyne vlasy sa upravia, resp.ak to kadernicka dokaze -upravi a zostriha do ucesu iba nadpojene vlasy ( ak klientka pozaduje) 6, nevadi mi ze majitelka vyjadrila svoj nazor v podobe zakonov a zistovanim IP cez 'hackerov' 7, to ze vas " maminka" do tohoto problemu absolutne nic nieje je nad slnko jasne... 8, vy mate pozitivnu skusenost, ja zial mam negativnu skusenost 9, reklamacia v salone neprebehla lebo pocas a ani po nadpojeni sa tam majitelka nenachadzala 10, neriesila som to uz potom, lebo moje preriedene vlasy mi uz nevratia spat 11, a koniec koncov riesit to v salone kde je majitelka obklopena svojimi " fanynkami" ci uz zakaznickami, alebo zamestnankynami mi nepride ani vhodne pre riesenie. 12, toto forum sluzi na to, aby tu baby vyjadrili svoj nazor, skusenost a pranierovat ma za to, ze mam svoj nazor je uz vec povahy. Ja vam vase pozitivne nazory neberiem, ani vas nepresviedcam aby ste ich zmenila. V tom je ten rozdiel. Nikde som nenapisala aby ste tam nechodili alebo nevyuzivali ich sluzby. Pre mna za mna robte co chcete. Opat je potrebne lepsie citat a najprv si to premysliet a potom pisat... 13, snad sa tato tema uz uzavrie, ale nemam problem sa opakovat ako papagaj ak to stale nebudete chapat :) Ja som vybudovala viac ako vy a ona dokopy, len kritiku zakaznika vie kazdy zniest inak, ze ;)) To ci stevko ma podporuje len tak, nieje tiez vasa vec ako vasa obhajoba salonika. Starate sa maminka od zaciatko o to do coho vas NIC , ste nepodstatna v celej debate, ale plnu papulu kecov mate furt. Vy hejterka co nic ine ako starat sa do druhych nemate co na robote ;)))) Takychto zlych a zakernych ludi ako vy mamina fuuuuuj prec s nimi.
Odpovedať
A pri alopecii a po chemoterapii sa vlasy nenadpajaju.... Prosim nastudujte si to.... A ta pani Semetkova co bola spomnana v clanku robi aj skolenia takze asi sa tiez vyzna. Ale to je zbytocne vam vysvetlovat ze do casopisu netrepe dve na tri.
Odpovedať
@natasa77 Vsetko si obchajila. Mozete aj 100 bodov napisat aj tak neobhaite to, ze si neviete vybavit reklamaciu... Ze nebola na prevadzke?? Ha mozno bola v porodnici alebo v jej restauracii alebo na druhom salone. Ta Zena robi non stop! A chudatko prosim vas nie je urazka? Vy sa tu obhajujete tym ze vy neurazate a Hned Prva veta urazka..... Inteligencia nadovsetko. Zuzana robi skolenia, zila vela rokov v Londyne a tam sa zaucala. U ludi co to 35 rokov robia a su v tom priekopnici. Trosku iny level ako ta pani co tu spominate. A to akoze podla vas co je napisana na WEBE-(podotykam ze to nebol ani tlaceny clanok- iba uverejneny na internete) tak to je akoze svate? Hahaha vy ste naivka, vy asi neviete ze 3/4 z tychto clankov su platena reklama a napisu tam veci, ktore im vyhovuju a Nie su podlozene ziadnymi faktami-studiami a inymi relevatnymi informaciami?! Vy ste asi nemala rakovinu, vsak? Tak sa nestarajte a nemudrujte vo vecia o ktorych viete len z casopisou. Mudrujte vo svojej oblasti, ocividne kadernicka nie ste, nemate kadernictvo.... Nehovorte a nenadavajte na ludi co nieco dokazali v zivote..... Nehovorte o ludoch, ktorych ste v zivote nestretli, Neohovarajte! Lebo vsetko sa vam v zivote vrati... mozno aj toto co vam ta kadernicka spravila bola Vasa karma, za nieco co ste predtym spravili.... Ste zly clovek, ktory si nevie svoje osobne veci vyriesit. Svoju energiu nechavate vo virtualnej realite namiesto toho aby realne z Oci do Oci konfrontovali ludi a dostali zadostucinenia ked sa stane kryvda. A viete byt hrdina za pocitacom. Ste presne taky typ cloveka ako na tom videu.... Takze pani co nevie riesit reklamcie, tu to mate zhrnute a treba sa z toho ponaucit. Z tohto co tu predvadzate vam ostane iba zvyseny adrenalin a trpkost v ustach a nic podstatne nevyriesite. ;) Dovidenia.
Odpovedať
Ja som napisala ze mne by reklamaciu nevyriesili. Co by si zobrala spat tie nafarbene nadpojene škuty a moje vlasy co mi znicili ošklbanim by cooooo? Vy ste tela. To co zuzicka robi a co zazila je zaujimave, ale zial nepodstatne ako to co tu predvadzate. Kazdy si nieco prezil och joj, akoby ste bola orientovana na zeny. Nuz dovidenia maminka-a ano urazat mi vas nerobi problem ked vdim co ste zac....a neobhajila sa. Pracu salonu neobhajila. Asi ste opat zle citala ;))
Odpovedať
Článok sa načítava...
A problem bol ze vlasy komplet preriedia co sa robit nema. Nie to ze chcem reklamovat alebo vratit peniaze. Mylite si pojmy a dojmy tetuska. Od zaciatku sa tu riesi to, ako sa maju vlasy pred nadpojenim upravit. Nie vasa reklamacia. O ktorej som ja ani raz nic nezmienila. Tak si trosku premyslite nez do vsetkeho strcite nos a najma ak sa tomu nerozumiete.
Odpovedať
A o karme som prva hovorila ja . Ste ako stara Blaškova co sa do vsetkeho stara a nic nevie. Riesite to tu akoby sa to tykalo vas. Pritom majitelka sa vyjadrila, ja tiez a vy si dudrete svoje kompletne z cesty. O vlasoch viem isto viac ako vy za tie roky co ich nosim a co mi tiez kadernicky povedali. Ale nepodstatne. Asi ste len opustena nevyrozpravana zena co aspon tu hlada priestor aby s nou niekto debatoval a vsimal si ju. Ste vlastne chudiatko, je mi vas naozaj luto, ze ste takto dopadla a zostava vam len riesit cudzie veci.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 1 roku
Profilova fotka
Ahojte, ja vam poradim, do ktoreho kadernictva rozhodne NECHODTE. Mam tyzden pred svadbou a hoci mam svetle vlasy, chcela som taky jemny zosvetlujuci melir. Isla som do vychyreneho studia HEAVEN na Bajkalskej 7a. Uz ten pristup ku zakaznikom je neuveritelne arogantny, ale povedala som si ze aspon asi vedia co robia. Chcela som svetlejsi odtien mojich svetlych vlasov a mam teraz hnede vlasy. Normalne som sa rozplakala (ale to aj z toho svadobneho stresu). Za blby toner a umyvanie si vypytali 65 Eur. Prosim Vas, vyhybajte sa tomuto miestu oblukom. Minimalne kvoli tomu hroznemu pristupu, ale za mna aj kvalita prace nulova.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 4 mesiacoch
Ahojte, viem že je to stará téma ale prisťahovala som sa do BA, v inom meste som mala super kadernicku. Prešla som celé forum a všetci odporúčajú Andrejku zo Sibirskej. Viete mi povedať či tam stále robí a pošlete mi na ňu kontakt? Ďakujem :) :) :) :)
Odpovedať
@amelii Ahoj, chcela by som sa spytat, ci mas kontakt na andrejku kadernicku zo sibirskej (raca)? Nasla som na nete Dakujem :) ci mi vies poslat kontakt. Dakujem.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Ahojte baby, neviete mi poradit niekoho sikovneho kto by zvladol nieco taketo urobit.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Diskusia pokračuje po 3 mesiacoch
@erika256 chodis tam prosim ta aj na farbenie? ako si spokojna s farbou?
Odpovedať
Petit salon na Mraziarenskej, velmi mila kadernicka
Odpovedať
Ahojte, neviete poradiť šikovnú kaderníčku v Bratislave, ktorá robí pekný účes na svadbu a je ochotná aj v sobotu? Potrebujem zohnať až na máj ale žiadnu v okolí nepoznám. Ďakujem :-)
Odpovedať
@matace Deni Hvorková zo Senca. Príde za Tebou aj do Bratislavy. A tak všeobecne na bežnú starostlivosť o vlasy za mňa kaderníctvo Adriana v Devínskej Novej Vsi.
Odpovedať
1
26
27
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?