Termin svadby 4.7.2015

ahojte baby najdu sa tu nejake babule ktore maju tento termin ? ak ano napiste co uz mate vybavene ..aby sme na nic nezabudli :))
Odpovedať
Ahoj.. My máme tento dátum... a zatiaľ máme sálu rezervovanú a hudbu :)
Odpovedať
Profilova fotka
@soro88 my mame o dva tyzdne neskor :-) 18.7.2015 a nemame vybavene este nic
Odpovedať
my mame tiez ale len salu .... predstavy su ..ale zrealizovat ich ....
Odpovedať
My máme 3.1 a tiež máme len sálu som v štádiu vybavovania fotografa a kameramana .. :) obrúčky už máme tiež a šaty sa mi už vezú z Ameriky :) radšej skôr keby som ich potrebovala prerobiť :)
Odpovedať
@karin_ka6 waw..... mas toho dost.. .ale tak aj svadbu pol roka pred nami .... ja mam vsetko povyberane .... v juny idem naplno do troho ...sedenia koli obrucka .. potom koli jedlu .. a samozrejme aj navstevy salonov:))
Odpovedať
@karin_ka6 My máme v máji a tiež už máme šaty, práve dohadujeme foto +kameru. Na skúšku šiat idem tiež teraz v máji. Obrúčky si chceme kúpiť na Vianoce, ako Vianočný darček :)
Odpovedať
@ejuska2586 pekný nápad s tými obrúčkami na Vianoce nám ich vyrába známi tak to preto :) ja mám hroznú dilemu z foto+kamera mne sa zdá 500€ dať strašne veľa ..:/ neviem sa v tom pohybovať možno som naivná v dnešnej dobe to je nič ... no pre mna neskutočná suma ... :D
Odpovedať
tak ja predpokladam,že v maji,ale neriešime ešte nič,nie je zatiaľ kedy, riešime veci ohľadom bývania,tak preto.
Odpovedať
baby a aku vyzdobu budete mat ? aku farbu ?
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, ak y ste mali záujem niektora z Vas buď o vyzdobu sály, kostola, autíčka + prenajom a šofér k tomu. Foto- video, nechtarka, zabezpecime torty, dj a dodame aj víno. Kľudne nám napíšte. Sme firma Brilliant agency a Daludape ak máte nejake obrazocky kľudne sa pýtajte sme tu pre Vas.
Odpovedať
Profilova fotka