Salón Eva Maria a šitie svadobných šiat - skúsenosti?

Ahojte. Mate skusenosti so sitim svadobnych siat na mieru v salone Eva Mária, Hlohovec? Dakujem
Odpovedať
1
2
so svad.šatami nie, ale so šatami pre družičky áno :) môžem len odporúčať, pani majiteľka je super
Odpovedať
Ja som bola v tomto obchode ako prvom keď som si začínala hľadať svadobne šaty..musím vsak povedat ze som bola velmi sklamana..aj napriek tomu, ze som bola do obchodu objednana pani sa venovala asi dalsim dvom zakaznickam..ja som cakala kym ma vyzlecie/oblecie..Prislo mi to vsak tak ze ja som velkost 42/44 tak nemali zaujem..pokusali sa ma obliect do 36..takze som odchadzala znicena ze moja konfekcna velkost nema sancu mat pekne saty.. Pani mi slubila ze budu mat v obchode jedny saty, ktore sa mi celkom pacili a mohli by mi aj sediet v mojej velkosti a ze mi posle e-mail ked budu ale odvtedy sa neozvala..ja som si uz vsak nasla ,,moje" niekde inde..takze takato je moja skusenost ale samozrejme mozno som len trafila ,,zly" den v danom obchode..
Odpovedať
@zuzanka638 Dobrý deň mohla by som sa spýtať odkiaľ ste mali nakoniec šaty?ďakujem
Odpovedať
@natalia8855 Dobrý deň, svadba ma ešte len čaká a salon Vám zašlem v správe..
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Dobrý deň. Nedá mi nepodeliť sa s Vami o moju skúsenosť so salónom Eva Mária. K salónu som sa dopracovala prostredníctvom FB, kde pozitívnych recenzií na tento salón je veru neúrekom. Počas wedding víkendu, ktorý tam v októbri prebiehal som si vyskúšala niekoľko šiat - až nakoniec sa pre jedny rozhodla. Prvý dojem - perfektné. Niektoré šaty moderné krásne, niektoré možno už trošku out, ale stále sa dalo z čoho vybrať + samozrejme cena za ušitie šiat, ktoré môžte po svadbe ešte za zlomok ceny predať, je oproti požičovnému v okolí TT a BA bezkonkurenčná. Po zaplatení polovice sumy sa čakalo. Napriek tomu, že uvádzajú dodanie šiat na mieru do dvoch mesiacov, v mojom prípade to tak nebolo. Prešiel mesiac, dva, tri ( prešli aj Vianoce, ale však stále čakáme). Koncom januára, už po asi 3 emailoch a telefonátoch mi v telefóne povedali: "Ale pani xxx, veď šaty máte už na predajni" - hovorím si, skvelé čaká nás vysoká komunikačná úroveň. Začiatkom februára teda prebehla skúška šiat. Veci typu, že ste síce objednané na konkrétnu hodinu a okrem Vás tam je ešte 300 ľudí, šaty sú nevyžehlené, nepripravené...ok to by som ešte pochopila, v dnešnom ťažkom svete, kde sa malí podnikatelia musia naozaj obracať, je to skrátka ťažké. Čakala som, ale že pani v salóne mi to okrem skrátenia pozrie aj na mne - samozrejme nevidím sa zo zadu, či niečo neodstáva, nie je niečo veľké, malé...V tej eufórií, že máte na sebe svadobné šaty, ktoré budete mať na sebe vo svoj svadobný deň, detaily si nevšimnete. Opäť sme mesiac čakali na skrátenie šiat. A poviem Vám, keď 5 mesiacov čakáte na jedny šaty, a dookola si prezeráte fotky keď ste si šaty vybrali, fotky zo skúšky, ako šaty majú podľa vzoru vyzerať... zistíte, že vlastne to čo máte na sebe, vyzerá o dosť inak a niečo Vám tam vadí. Chýbajúca čipka na dekolte bola dosť viditeľná, keď viete ako to má vyzerať. Tak konečne po mesiaci sme prišli na skúšku, šaty boli skrátené dobre, o to pokoj, no keď sme sa slušne snažili pani vysvetliť, aký máme problém, čo potrebujeme prerobiť, lebo to tam evidentne chýba. Šaty mi boli veľké, celý dekolt padnutý, chceli sme to iba zdvihnúť, lebo nemám 60 rokov a prsia na bruchu. Samozrejme nastala prudká výmena názorov, ako sa to nedá, čo sme si to vymysleli, že oni šaty nešijú atď.... Nakoniec prezistili, že chýbajúca čipka sa dá objednať z Anglicka a šaty mi vedia trošku nadvihnúť. Po mesiaci prišla čipka, zavolali ma na skúšku, spolu sme to priložili a pani to prišila, šaty a celý dekolt nadvihla, čo ma už zas strašne rezalo pod pazuchami (keďže tvrdili, že to sa nedá pod pazuchami už vyrezať) - zobrala som šaty, ktoré mimochodom boli 2 mesiace u nich a plne uhradené a utekali sme preč. Výrezy pod pazuchami mi rozšírila šikovná krajčírka v Trnave a tak boli šaty nakoniec pohodlné. V konečnom dôsledku - neviem kde presne šijú šaty, ale boli ušité naozaj pekne. To chválim. Vadil mi ale ich prístup. Garantujú šitie na mieru, ale dodatočne to upraviť údajne nevedia. Kto by mal záujem, viem poslať aj fotky pred a po úprave. Šaty nakoniec vo svadobný deň každý chválil, to čo som si s nimi prežila ja, už nevedeli :D Nechávam na zváženie každej nevesty, či máte dostatok nervov.
Odpovedať
@panirocky môžete prosím zaslať foto výsledných šiat? Pretože šijú sa tam aj mne a som fakt zvedavá :))
Odpovedať
Profilova fotka
@panirocky aj ja prosím fotky, ja tiež čakám na moje od januára!!! A Svadba za tri týždne :( a predpokladajú že ich dodajú budúci týžden...a to ešte neviem či budú sedieť a či bude dobrá dĺžka.
Odpovedať
@natalia8855 @bibulka5359 Baby, posielam fotky, ako to malo vyzerať, zo skúšky + reálny výsledok niekoľkokrát upravovaný (zatiaľ len takáto foto). Hovorím, je to na každej neveste, v konečnom dôsledku boli šaty krásne...len čo to všetko obnášalo... Keď Vám môžem poradiť, poproste tú pani nech Vás poriadne pozrie, posťahuje..nenechajte sa odradiť. potom dajte vedieť, sama som zvedavá, a hlavne dúfam, že negatívnu skúsenosť som mala len ja.
Odpovedať
Profilova fotka
Tak to je ozaj rozdiel, ach jaj stále mám väčšiu a väčšiu obavu že sa to nestihne alebo že prídu zlé. Ale vyzerala si krásne ;-) , ale ten stres, to naozaj neprajem nikomu. Ja stále len čakám....
Odpovedať
Profilova fotka
@panirocky Tak to je ozaj rozdiel, ach jaj stále mám väčšiu a väčšiu obavu že sa to nestihne alebo že prídu zlé. Ale vyzerala si krásne ;-) , ale ten stres, to naozaj neprajem nikomu. Ja stále len čakám....
Odpovedať
Ja mám isť v stredu na zameranie šiat, zatiaľ komunikácia nadštandardná dúfam že nebudú žiadne problémy. čo sa týka šiat panirocky sú neskutočne krásne...
Odpovedať
Profilova fotka
Nieco podobne riesim aj ja - saty na mieru ale tie vyrezy pod pazuchami neodmerali a ked som prisla na prvu skusku, tak ma to tam skrtilo, nemohla som ani ruky poriadne zodvihnut - najprv sa nedalo ale ked uz sme sa ohradili tak povedali ze to skusia spravit, uvidim ako na finalnej skuske...ktora mala byt tyzden! pred svadbou lebo maju "celozavodnu dovolenku" Nakoniec sme si vyhadali skorsi termin. Keby viem, co to vsetko obnasa, tiez by som si dva krat rozmyslela zobrat saty odtial, ale uz su zaplatene a ostava mi dufat, ze budu na konci pre mna dokonale :) Odporucam kazdej neveste klamte o termine svadby - u nich nefunguje kto skor pride ten skor ma, ale co najviac zakazok a vsetko sihat na poslednu chvilu...a to je jedno ze na saty cakate rok, ved je este vela casu do svadby nie? :D
Odpovedať
Článok sa načítava...
fu, som rada, ze som sa nedala zlakat do tohto "salonu".. velmi som totiz po nom pokukovala.. ceny maju narovinu nemale a zazit taketo peripetie a mat potom saty, ktore sa originalu podobaju asi tak na 70%, by ma slahlo.. kazdopadne vam drzim palce dievcence.. :)
Odpovedať
@bibulka5359 Ďakujem, nakoniec tie šaty boli fakt pecka. Musíš ich tam bombardovať a nenechať sa odradiť. Chceš len to, za čo si zaplatiš, nič navyše predsa. Držím palce, potom daj odozvu. :)
Odpovedať
@lucynkaa9 Presne ako píšeš, vždy sa ohrádzali, že však svadbu máte až v máji a bla bla bla.... keď nechceš zažiť stres, naozaj radšej si vymysli. Držím palce :)
Odpovedať
Profilova fotka
@natalia8855 taktiež odporúčam povedať skorší termín svadby, mňa by ani vo sne nenapadlo že keď ich objednám v januári tak v máji ich ešte nebudem mať...
Odpovedať
Profilova fotka
@lucynkaa9 prosím ťa a kedy majú tú dovolenku? A ty máš termín v auguste, kedy si si ich objednala?
Odpovedať
Profilova fotka
@bibulka5359 dovolenku vraveli nejako posledny julovy a prvy augustovy tyzden. Ja mam svadbu 19.8. a chceli mi dat finalnu skusku na 12.8. Nakoniec som si vybojovala 22.jul :/ Objednavku siat som robila niekedy v Marci kedy ma ubezpecovali, ze do Juna mam saty doma :)
Odpovedať
Profilova fotka
@lucynkaa9 Ďakujem za info, tak aspoň dovolenku majú až po mojom termíne, ja čakám od januára a svadbu máme za 18 dní a to ešte vôbec netuším čo mi to vlastne príde a či nebude treba prerábať, čisté zúfalstvo...
Odpovedať
Profilova fotka
@bibulka5359 tak tam volaj a urguj to...treba byt na nich ozaj velmi naytlakovy :/
Odpovedať
Profilova fotka
@lucynkaa9 veď som im niekoľkokrát volala, šaty im prídu v piatok! A možno až v pondelok! :-( Strašne som sklamaná...
Odpovedať
baby, no ako ste dopadli so šatami? :)
Odpovedať
Profilova fotka
Milé nevesty, v Salóne EvaMária sme prešli už kus cesty, kde sme zažili už naozaj všeličo. Áno, spravili sme aj chyby a bohužiaľ určite ešte aj nejaké spravíme. Každý zákazník je jedinečný a preto je potrebné pristupovať ku každému individuálne. Nedá sa naučiť jeden postup a ten uplatniť na každého. Aj zamestnanci salónu môžu mať zlý deň a tak identifikovať problém neskoro alebo pochopiť požiadavku zákazníka nesprávne. To sa však stáva každému, avšak ako jedny z mála môžeme však povedať, že sa snažíme vždy poučiť z každej situácie a vzniknutý problém vyriešiť tak, aby bol zákazník spokojný. Zákazníčka to potvrdzuje vyššie. Veru nie sme dokonalí. Taký nie je nik, ale učíme sa a zdokonaľujeme sa neustále deň čo deň. To čo sme včera nevedeli, dnes už vieme. To čo sme včera nemali, dnes už máme... Milé nevesty, ako môžete vidieť kdekoľvek na internete, spokojných zákazníčok máme omnoho viac ako nespokojných a to i napriek tomu, že nespokojný zákazník sa hneď podelí o skúsenosť na internete s inými, ale spokojný bohužiaľ nie. Určite to drvivá väčšina z Vás taktiež tak robí. Preto je pomerne náročné nazbierať také množstvo spokojných zákazníčok ako máme my. A to predávame svadobné šaty iba necelé 2 roky! Za tak krátku dobu sme toho spravili naozaj veľa a máme toho pre Vás pripraveného ešte oveľa viac. Boli nám tu raz vytknuté vysoké ceny, s čím však nemôžeme súhlasiť, pretože ako tu píše iná zákazníčka, ceny oproti požičovnému máme naozaj bezkonkurenčné. Navyše výhody predaja máme uvedené na stránke. Svadobné šaty nájdete aj inde na Slovensku za takéto predajné ceny, ale skúste porovnať kvalitu materiálov a prevedenia. Tieto ceny dokážeme udržať nízke len vďaka tomu, že predávame svadobných šiat stále viac a viac. Preto u nás, aj keď sa objednáte na konkrétnu hodinu, môžu byť pri skúšaní šiat aj iní zákazníci. Tým, že sa nevesty objednávajú, tak sa to snažíme regulovať, ale nevyhodíme žiadnu zákazníčku, ktorá príde aj bez objednania. Ak má nevesta záujem, aby mala exkluzívnu starostlivosť a bola v salóne sama, môže si zaplatiť VIP vstup mimo otváracích hodín. Ponúkame aj takú službu. Áno, v minulosti sme sa snažili šaty dokončiť krátko pred svadbou, aby sme zabezpečili, že neveste budú dobré aj počas svadby. Je tam totiž riziko, že nevesta do svadby schudne alebo priberie. Počas svadobných stresov postava drvivej väčšine kolíše. Celý postup od objednania až po odovzdanie šiat je na stránke uvedený, ale nevesty to nečítajú a potom sú prekvapené a aj nahnevané, že berieme ako smerodajný termín svadby a nie dobu šitia šiat. Preto sme pridali do objednávky druhý termín a to termín odovzdania šiat a dávame nevestám prečítať celý postup priamo v predajni. Ak nevesta chce mať šaty doma aj rok pred svadbou, je to jej rozhodnutie a my ho rešpektujeme. Ak náhodou priberie alebo schudne, je možné, že u nás už bohužiaľ nebude v tomto čase priestor na úpravu a so šatkami bude musieť ísť inde, pretože rozširovanie alebo zužovanie korzetu môže trvať deň aj dva. Plnoštíhle nevesty sa vôbec nemusia báť, že by sme nemali o ne záujem. Skôr naopak, spravili sme veľa toho, aby sme ponúkli čo najviac možností aj nevestám s väčšou konfekčnou veľkosťou. Ani nie je nič zlé na tom, že Vám kolegyňa oblečie menšie alebo aj väčšie číslo. Je to len preto, aby ste videli ako bude daný strih na Vás vyzerať. Nakoniec sa Vám ušijú šaty presne na Vašu postavu. Komunikácia so zákazníkom je alfa omega v každom obchode. Občas je to naozaj komplikované. Je to oblasť, kde sme v minulosti dostali asi najviac čiernych bodov, pretože nielenže je ťažké nájsť človeka, ktorý by sa vedel vždy len usmievať, bol 100% ochotný, milý, vedel dokonale poradiť, splnil všetko čo sľúbi..., ale aj zákazníci sú čoraz viac náročnejší a bohužiaľ aj drzejší, ale zaplatiť si profesionálne služby väčšinou nechcú. Konečne máme skvelý tím ľudí, ktorý dokáže robiť aj zázraky na počkanie a ďalších neustále hľadáme. Nedostatky postupne znižujeme a dostávame sa postupne na úroveň veľkých medzinárodných spoločností, kde sa nachádza málo slovenských firiem. Táto práca je náš život, záleží nám na dobrom mene, chceme mať spokojné zákazníčky. Našim snom nie je obklopiť sa krásnymi šatami, ale mať krásne nevesty – každej sa snažíme nájsť to pravé orechové – nie nasilu ich obliecť do „štyroch“ šiat jej veľkosti, ktoré máme v salóne, ako je to býva inde pri prenájme. Preto Vám naozaj veľmi pekne ďakujeme za tieto názory. Niečo zákazníčky nafúkli, ale pointu chápeme. Ešte raz ďakujeme!
Odpovedať
@panirocky ja som bola na zameranie, šaty sú veľmi krásne, a koncom augusta si ich idem vyzdvihnúť cca dva a pol týždňa pred svadbou.
Odpovedať
@lucynkaa9 máte nádherné šaty, sedia Vám ako uliate :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@panirocky ja som nakoniec dopadla velmi dobre. Zo salona mi volali o tyzden skorej ako som mala dohodnute finalne vyzdvihnutie a saty boli paradne. Vsetci mi saty chvalili, dobre sa nosili a aj sa mi dobre tancovalo. Ked sa na to cele pozriem s odstupom casu, kazdy mame svoju pravdu za ktoru sa budeme bit, no povazujem sa napokon za spokojnu zakaznicku a som vdacna ze vsetko dopadlo dobre a pozitivne, odchadzala som zo salonu s mojimi vysnivanymi satami a usmevom na tvari :) @zlatko99 dakujem velmi krasne :*
Odpovedať
@lucynkaa9 To ma veľmi teší, že si bola spokojná. Veď to je na svadbe najdôležitejšie - aby bola spokojná nevesta nie? :) Bola si nádherná. Prajem krásny život. Katarína
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 6 mesiacoch
Ja musím pridať negatívnu skúsenosť, spoločenské šaty som cez eShop objednavala este niekedy v roku 2016 začiatkom marca, zaplatila som za Ne 105€, a našla som presne tie iste aj s tou istou značkou na AliExpresse za 38€. Takze možno sa to uz zmenilo, všimla som si ze uz nepredávajú take šaty ako keď som si ja objednavala ale sklamalo ma to. Keby som to vedela skôr tak si ich objednam ajja cez ali a ušetrím este 65€ . Preto som si šaty na moju svadbu zháňala v inom salóne .
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Profilova fotka
Milá sasenka6, ak môžeme byť úprimní, nedokážeme si predstaviť, prečo ste začali písať recenzie všade kde sa dá na nákup z pred 2 rokov. Za ten čas sa všade strašne veľa toho zmení a u nás aj zmenilo. Naozaj, tie šaty danej značky už nepredávame cca od júna 2017. Výrobca nás sklamal, tak sme s ním skončili. Bohužiaľ aj to sa stáva. Nedá sa všetko predvídať. Ale keďže viete, že tie šaty už nepredávame, nechápeme prečo píšete túto recenziu a dokonca na viacerých portáloch. Prečo ste si najskôr nezistili ako sa veci majú? Prečo ste nás nekontaktovali? Takáto stará informácia potencionálnym zákazníkom nič nedá, iba poškodzujete naše meno. Môžeme sa spýtať prečo? Píšete, že ste boli celkom spokojná, ale dávate nám na inom portáli iba 50% za to, že ste našli na Ali obrázok šiat, ktoré ste kúpili pred 2 rokmi a ktoré už dávno nepredávame? Myslíte, že je to fér? Nepredávame šaty z Ali a podobných stránok. Nestojí nám to za to. Nakupujeme priamo od výrobcov a už veľmi dlho si dávame pozor na to, aby sme nakupovali od výrobcov, ktorí sú z Európy, čiže nie z Číny, aj keď sa tam vyrába skoro všetko. To nechávame iným. Práve my sme si vybrali inú cestu, tú ťažšiu, ale niekto musí. Všakže? :-) Musíte uznať, že 2 roky je naozaj dlhá doba. Ak dovolíte, oboznámime Vás koľko práce sme za tie 2 roky spravili. Možno si svadobné šaty ešte kúpite u nás :-) Ako aj vyššie môžete čítať, podarili sa nám nejaké chybičky, ale iba tak sme sa mohli posúvať vyššie. Aktuálne sme najväčšia sieť svadobných salónov na Slovensku. Máme 6 salónov na Slovensku a 2 v Čechách a chystáme ďalšie. Podarilo sa nám nájsť výrobcov priamo v Európe za stále prijateľné ceny. Dokonca od roku 2018 sme sa stali výhradným partnerom francúzskeho dizajnéra pre celé Slovensko, Čechy a Maďarsko. Mali sme šaty skladom medzi prvými v rámci celej Európy. Verte, že to dá zabrať, ale my sme to dokázali a stojí to za to. Verte, že to na Ali ani nikde inde vo vyššie uvedených štátoch nenájdete. Iba v sieti EvaMária :-) To isté platí aj pre svadobné šaty. Snažíme sa zákazníkom ponúknuť niečo iné, čo nenájdu nikde inde za prijateľné ceny. V súčasnosti v roku 2018 sa môžeme pýšiť 4 exkluzívnymi partnerstvami prestížnych značiek - francúzska značka večerných šiat, poľská značka pánskych oblekov a anglická a talianska značka svadobných šiat. To je to pravé orechové 😉 Prajeme Vám v živote všetko dobré! EvaMária
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 7 mesiacoch
@panirocky Prosím vás a koľko ste platili za tie šaty?
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?