Obrúčky - Rýdl

Profilova fotka
Ahojte nevesty a už vydaté žienky máte skúsenosti s obrúčkami značky Rýdl? Ste spokojné?
Odpovedať
Budem rada ak sa najdu nejake nevesty, ktore maju obrucky tejto znacky, kedze nad nimi aj my uvazujeme ale nevieme ci ist do toho alebo nie. Je pravda, ze su dost drahe a preto by som prijala najvyssiu kvalitu. Oni to tak aj prezentuju ale ci to tak je, to by som rada vedela od vas
Odpovedať
Profilova fotka
@adrisia ahoj :) tak my tiež zvažujeme obrúčky tejto značky a tiež som chcela počuť nejaké skúsenosti...
Odpovedať
@viky91 tak nam nic ine nezostava iba cakat, ci sa niekto ozve alebo nie. V kutiku duse verim, ze ano. Lebo rada by som vedela ze ako kvalitovo su tieto obrucky
Odpovedať
Profilova fotka
@adrisia a máte aj vybraný konkrétny model?
Odpovedať
dievčatá, takže popravde musím povedať, mám od nich zásnubný prsteň... dostala som ho samozrejme a bola som ihneď z neho nadšená, ale potom prišlo nemilé prekvapenie a som doteraz veľmi nahnevaná... po asi mesiaci nosenia mi vypadol jeden kamienok z viacerých ktoré na tom prstienku mám. Keďže to snúbenec kupoval poslala som ho aby to aj reklamoval a ten mi iba smutne volal že celkovo aj prístup tých predavačov nebol veľmi príjemný, tvárili sa akože čo tu chceš, respektíve ako keby sme ten kamienok vybrali sami,.. Pri tom nič až tak manuálne náročné s ním nerobím, takže nevidím dôvod prečo by to malo vypadnúť keby to bolo poriadne osadené...Ževraj to musia vrátiť do výroby do Čiech aby sa na to pozreli či to nie je úmyselne vybrané a že vybavenie reklamacie môže trvať podľa zákona 30 dní.. Keďže sme o niekoľko dní mali ísť za mojou rodinou a chcela som mať zásnubák na ruke, nemohli sme až tak dlho čakať..Snúbenec sa naštval a odniesol to inému zlatníkovi a ten to osadil na naše náklady do dvoch dní. Stálo to síce 40 eur vrátane briliantíku ale nemali sme chuť čakať na opravu prsteňa mesiac. Ten zlatník to tiež okomentoval tak, že je to osadené ako na kolene a že nie je vylúčené že po čase vypadne ešte nejaký kamienok. Stratila som teda aj chuť od nich riešiť vôbec nejaké obrúčky lebo tým pádom mi bolo jasné že akýkoľvek model by som si zobrala, boli by s nimi len problémy + cena neúmerná kvalite podľa mňa... za mňa s mojimi skúsenosťami s nimi veľké obrovské mínus...
Odpovedať
@tanitun15 hm zaujmave akurat som pozerala na nete prstene od nich, takto sa aspon vyhnem sklamaniu, dakujem za tento prispevok mne to pomohlo 😘
Odpovedať
Profilova fotka
@tanitun15 Ahoj :) dík za info, prosím Ťa a kde bol snúbenec kupovať prsteň v Bratislave?
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj dievcata, my od nich mame objednane obrucky bez kamienkov, doteraz bol pristup uplne skvely. Navstivili sme vsak predajnu v Prahe, takze ja mam zatail len pozitivnu skusenost. Drahe sa mi teda nezdaju vobec, nas vysli dokopy na 13 000 CZK. Buduci tyzden by mali byt hotove, tak dam vediet, jako som spokojna s finalnym produktom. Pekny den.
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
@barancek_kati fuha nechcela by som zazit take neprijemnosti ako ty. Este ze mame uplne od inych obrucky a aj zasnubny prsten mi tam manzel kupoval. Dobre, ze si napisala. Aspon niektore baby budu vediet, ze sa aj nieco taketo moze vyskytnut
Odpovedať
ja mám od Rýdla aj zásnubný prsteň aj obrúčky.. prístup predavačky aj na predajni bol veľmi príjemný, preto nechápem negatívnym komentárom. Zirkón môže vypadnúť preto, lebo je mäkkší ako diamant a teda aj náchylnejší na poškodenie. Ku všetkým prsteňom máme doživotný servis grátis. Za seba môžem povedať , že som spokojná a cena bola viac ako priateľná.
Odpovedať
Profilova fotka
My sme sa rozhodli pre Rýdl a za nás veľká spokojnosť..ja som veľmi náročný človek, vybrali sme si pre niekoho možno dosť drahé obrúčky, ale sú nádherné, kvalitne vypracované, pomer cena/kvalita skvelý...takisto komunikácia výborná, keďže sme po uzavretí objednávky ešte chceli vykonať na obrúčkach nejaké zmeny, s čím nebol vôbec žiadny problém, vyšli nám v ústrety...obehli sme všetkých výrobcov a toto bol jediný model, ktorý nás očaril
Odpovedať
Článok sa načítava...
Ahojte zienky aj ja by som rada reagovala na temu. Ja som dostala tiez prsten od zn. Rydl no po mesiaci nosenia mi vypadol kamienok. Dala som to mojmu nech ho ide reklamovat no predavacka s neochotou ho vzali po viac ako mesiaci prisiel s viditelne mensim vlozenym kamienkom. Cca asi po 4 mes.mi vypadol dalsi zase ten isti problem.... s teraz mam vyladnute 2 kamienky ... takze viac uz od nich prsten nechcem. Za tie mastne peniaze cakam aj dobru kvalitu... prsten mam tento ..... https://m.obrucky-rydl.sk/zasnubni-pr...
Odpovedať
@viky91 áno áno kupoval to v Bratislave na tej pobočke...
Odpovedať
@filmuska89 mrzí ma že si si nevšimla že my sa nebavíme o zirkónoch ale práve o briliantoch, ktoré vypadli.. takže pokiaľ by osádzali celkovo kamene dobre, tak by také problémy neboli.. Čo sa týka prístupu aj na môjho snúbenca boli najskôr veľmi milí a zlatí keď sa snažili predať, ale akonáhle prišiel na reklamáciu už takí milí neboli :-(
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý den tanitun15, píšete, že jsme se při reklamaci vyjádřili, že bychom museli prstýnek vrátit do výroby do Čech. Znamená to, že jste objednávali na naší bratislavské prodejně? Za rok a půl, kdy jsme v Bratislavě otevřeni se nám stalo pouze jednou, že k nám zákazník přišel z důvodu vypadnutí briliantu - byl to mechanicky zdeformovaný zásnubní prsten, který byl ve tvaru zploštěného oválu, kameny byly osázené i po obvodu a chyběl z nich pouze jeden (i k našemu údivu, že pouze jeden s ohledem na to, čím si prsten prošel). Pokud by briliant vypadl samovolně z prstenu - bez mechanického poškození, garantujeme celoživotní doplnění briliantu do prstenu - samozřejmě zdarma. Neoháníme se reklamačními lhůtami ze zákona, vždy se vše snažíme vyřešit co nejrychleji, max do 14 dní. Tímto bych se tedy ráda zeptala, zda jste byli opravdu na naší originální prodejně - Michalská 2 a ne u nějakého obchodního zastoupení. Pro paní barancek_kati: Zirkony jsou bohužel měkčí kameny, které se mohou při větším nárazu uštípnout a z usazení vypadnout, proto samozřejmě doporučujeme brilianty, které jsou stálé, nepoškrábou se a pokud prsten není mechanicky poškozen, neměl by vypadnout. Způsob osazování briliantů není svědomitější tedy, jde o měkkost zirkonů. Věříme, že v případě jakéhokoliv problému se na nás obrátíte, abychom případný problém vyřešili k Vaší spokojenosti. Přeji příjemný den Lucie Kasíková Manažerka prodejny Rýdl
Odpovedať
hmm no nejak tu tie počty nesedia, tvrdíte že za rok a pól ste mali iba jednu reklamáciu a @00lubika00 mala tiež podobnú skúsenosť a tiež to nebolo mechanicky deformované... nechcem špekulovať ale otázkou je koľko je ďalších čo sa neozvali... lebo neverím že sú všetky baby zaregistrované na mojasvadba.sk . Nehnevajte sa ale príde mi to z Vašej strany teraz už iba ako žehlenie imidžu... Keďže sme nechceli čakať ani 14 dní doriešili sme si to na vlastné náklady... Takže to už absolútne neriešim. Spomínate že poskytujete ,,celoživotní doplnění briliantu do prstenu". Niekde odznelo aj celoživotný bezplatný servis... Mám vyštudované právo a prvé čo riešim sú obchodné podmienky. Čo je definované to by malo platiť... Čo nie je definované v obchodných podmienkach to nemá žiadnu právnu váhu...Mohli by ste mi prosím uviesť kde vo Vašich obchodných podmienkach to máte uvedené? Pozrela som si ich práve a spravila som si aj printscreen všetkých informácií, resp. obchodných podmienok aj slovenských aj českých...vidím že na Vašej českej stránke uvádzate, citujem: "Veškeré šperky zakoupené přes naše webové stránky vyrábí firma Caram Prague s.r.o. a vztahuje se na ně záruka 24 měsíců. Výjimkou jsou snubní prsteny, na které máte záruku 5 let." ....a na Vašej slovenskej stránke uvádzate: "Všetky šperky zakúpené cez naše webové stránky vyrába firma Caram Bratislava s.r.o. a vzťahuje sa na nich záruka 24 mesiacov. Výnimkou sú svadobné obrúčky, na ktoré máte záruku 5 rokov." Print screen prikladám v prílohe.. Prosím Vás, radšej netvrďte, že poskytnete celoživotné doplnenie briliantov do prsteňov zdarma lebo nie je to ničím podložené, je to momentálne iba prázdny sľub uvedený na diskusnom fóre. Vo Vašich obchodných podmienkach nie je zabudovaná dokonca ani povinnosť poskytnúť doživotný bezplatný servis pri svadobných obrúčkach... Podľa tohto všetky objednávky ktoré boli vybavené za rok a pól Vašej existencie na Slovensku a ktoré sú aktuálne riešené cez Vašu spoločnosť nemajú žiadnu zákonom zagarantovanú povinnosť že budú bezplatne servisované alebo že im bude ako tvrdíte "briliant celoživotne doplnený" .. Nehnevajte sa ale týmito ťahmi radšej na mňa nechoďte lebo toto by sa už určite dalo deklarovať ako zavádzanie zákazníkov... To si asi v Čechách fakt myslíte že tu na Slovensku ,,papáme seno"...? Nehnevajte sa ale popravde už ani nemám náladu a chuť toto riešiť, som znechutená a naozaj veľmi sklamaná.. Nebudem sa už ďalej k tomuto vyjadrovať lebo ma to stojí kopec nervov a času. Nechám na každého nech si vytvorí svoj vlastný názor...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý den, záruka na prsteny jako takové je, jak uvádíte 2 roky (zásnubní prstýnky), na svadobné obrúčky 5 let. Neoháníme se zákony, pokud přijdete s prstenem se samovolně vypadnutým briliantem bez viditelného poškození či deformace prstenu, nahradíme ho. Zákazníky o tom informujeme i při každém výdeji prstenů, není to informace, kterou uvádím jako novinku. Takovou možnost nám však musíte zpřístupnit a i Vám byla nabídnuta. Nevím, jaký jiný postup, bychom Vám měli nabídnout. Prodavačky v obchodě Vám bohužel briliant na koleni nenahradí. Výrobu máme v Čechách. Informaci o celoživotním servisu najdete na našem webu - na úvodní straně - jeden z pěti viditelných boxů: Celoživotní servis ZDARMA, kde je služba podrobně rozepsána. Přeji příjemný den Lucie Kasíková Manažerka prodejny Rýdl
Odpovedať
Ahoj, ja mam od Rydla obrucky aj zasnubacik uz vyse roka. Ja som velmi spokojna. S manzelom sme si vybrali pekne a hlavne za dobru cenu. Vo vsetkom nam vyhoveli a dodanie bolo aj o cosi skor ;).
Odpovedať
Profilova fotka
Každopádně toto téma již na fóru existuje. Můžete tam najít příspěvky od roku 2007.
Odpovedať
Ja som dostala od priateľa zásnubný prsteň tiež zo zlatníctva Rýdl a všetko bez problémov. Prsteň je z bieleho zlata s jedným menším briliantom a mám ho už viac ako rok a nikdy s ním nebol žiadny problém. Je aj dobre osadený, takže sa mi o nič nezatrháva - z toho som mala na začiatku strach. Svadba nás čaká v septembri, takže už máme vybrané aj snubné prstene a obrátili sme sa zase na túto firmu. Hľadala som si na ne aj recenzie, ktoré sú najčastejšie pozitívne, takže som nemala strach u nich nakúpiť. Ich ponuka sa nám páčila - nehľadáme niečo extravagantného, ale niečo, čo sa nám bude páčiť aj za 5 alebo 10 rokov, takže to vyhrali prstene zase z bieleho zlata, keď ja mám po obvode brilianty a priateľ má len čistý krúžok. Inak slečny na predajni boli ochotné a milé, takže na ich prístup sa nemôžem sťažovať. Ešte na ne čakáme, ale do týždňa by snáď mohli byť prstienky doma.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?