Výslužka farárovi, peniaze na kostol a organistovi

Profilova fotka
Kočky, zopár detailov: Kedy dať výslužku p.farárovi: deň pred sobášom alebo tesne po sobáši? Dávate aj nejaké peniaze na kostol? Lebo v kostole zostanú po výzdobe kvety na oltároch za 50 eur, tak neviem, šupnúť ešte 20 eur? Organistovi a speváčke chcem dať spoločnú výslužku plus každému po 5 eur, myslím že to im stačí. Zatiaľ všetko, čo mi napadlo :D
Odpovedať
Profilova fotka
a este mi napadlo, fotograf bude so mnou od 8:00 az do 16:00, co mu ponuknut na jedenie? chlebicky, ci radsej len slane pecivo co bude aj na hostine? takisto sofer bude s nami od 11:00 do 16:00....neviem si prestavit, ako to zmanazovat, lebo pripravy budu u kadernicky, obliekanie v penzione....potom sa pojdeme fotit....jajha...
Odpovedať
@poisonblu my sme davali fararovi myslim vsetko v piatok a aj kostolnickam a organistke...dali sme 3l vina, kolace a 30e alebo 40e...potom vyzdoba na obetnom stole ostala, a este sme im v nedelu priniesli kvety zo svadby a nejake kolace....
Odpovedať
Profilova fotka
@poisonblu my sme dali 70 e na kvety, ktoré tam ostali, potom ludia dali do kasicky dokopy 20 e co nam povedal kostolník, a my sme dali este 30 e, v pondelok sme doniesli zakusky a vino.
Odpovedať
Profilova fotka
ja davam to co sme sa dohodli - honorar djovi, honorar fotografovi atd. uplatky a tringeld nedavam - odmietam. nepodporujem. co davam su este vysluzky. na hostine bude za stolom aj fotograf, aj dj a vsetci kt tam budu budu ucast hostiny a zabavy. myslim ze je to az az :) na matrike davam max vysluzky - sak poplatky som predsa platila az az :-p
Odpovedať
Profilova fotka
mne fotograf ani sofer na hostinu nepojdu, tak cely den nemozu byt hladni...:-D
Odpovedať
Ja mam fotografa do prveho tanca, a kedze bude musiet cvakat fotky ozivot, tak predpokladam ze by ho ani nenapadlo jest :) Na hostine bude za stolom iba kameraman a DJ. Sofer bude na telefone. Kostolu davame potom do mesteka, a ostavaju tiez kvety na hlavnom oltari. Organistu mam zaplateneho z toho co sa platilo fare, ale dam mu vysluzku, a asi este nejak 10-20 eur, ale to preto ze chcem aby mi hral este aj po obrade, ked budeme vonku a budu mi ludia gratulovat. Spevacku mi zohnal organista, tej davam 20 eur, a vysluzku. Vysluzky im dam v piatok, a asi aj fararovi.
Odpovedať
Profilova fotka
@puffu to s tymi kvetami ste mali dobry napad ze to aj nas nenapadlo... ked som ich chudatka videla vcera ako sme sa vratili z dovolenky domou....
Odpovedať
Profilova fotka
@andrea9999 a to mi chces povedat, ze toho fotografa chudaka nechas cely den hladneho? :D
Odpovedať
Hm to som tak nad tym nerozmyslala, v podstate ho budeme mat od 12tej do cca 19tej, to mi nepride dlha doba, na odobierke, ktora je v hoteli, sa bude moct najest, a kedze ho prave objednavame, aby fotil do prveho tanca, tak cez hlavne jedlo musi fotit, inak by som ho nechala po obrade ist domov.
Odpovedať
Profilova fotka
tak, nakoniec som to poriesila tak, ze fotografa som zajednala na cely den :-D a ked pojdeme na fotenie, tak supnem do auta krabicu so slanym a nejake mineralky.... na kostol som sa rozhodla dat 30 eur, ministrantom po 2 eura a organistovi a spevacke po 5..samozrejme plus kolaciky :-)
Odpovedať
chcem sa akurat opytat, kam usadzate personal? Teda DJ, kameramana...ja mam gulate stoly a u jedneho stolu mi vychadza 6 ludi pricom kapacita je 9 ludi, ja by som ich tam usadila...ale u toho stolu je moja babka a moja mamina by to asi neprezila..., potom jedine ze ich potrham, DJ dam ku kamaratom, kameramana k druzickam a fotografa (aj ked si stale myslim ze ma fotit a nie jest ked po hlavnej veceri ide domov.. :-) ) toho neviem, ked tak k bratrancom. Da sa ich dat aj na okraj miestnosti do kuta k stolu, ale to mi pokazi dojem miestnosti, neznasam nesymetriu a neporiadok :)
Odpovedať
Profilova fotka
adrea999 ako svadobna organizatorka ti doporucujem nedavaj ich k svadobnych hosti daj im zaobstarat mali stolik niekde kde nebudu ani vidiet najlepsie v inej miestnosti a hlavne pokial fotograf odchadza dohodni sa snim aj z obsluhou nech mu jedlo odlozia a daju az ked skonci. Oni si totiz myslia ze su dolezity. urcite ich nedaj k ostatnym
Odpovedať
Článok sa načítava...
normalne sa v kostole dava 100 eur ( iba kostol) organistke a spevokolu - kolace. Lenze moj drahy chce dat na kostol 200 eur :-o zda sa mi to privela............ jednoznacne kameraman, dj, fotograf mali by sediet spolu prip. v inej miestnosti nie so svadobcanmi. Bola som na x svadbach ale fotografa som ani nezaznamenala a dj alebo ziva hudba sedeli vedla parketu..........
Odpovedať
Profilova fotka
@andrea9999 mame tiez gulate stoly a fotograf a dj budu mat miesto pri hostoch. nechcem ich odseparovat, to mi pride take divne. nech sa kludne najedia normalne pri stole s hostami.
Odpovedať
Profilova fotka
@irin12 aj tych 100 eur je vela, u nas sa dava vacsinou 20 fararovi + zakusky. co sa tyka usadenia DJa, fotografa atd..., k hostom by som ich neusadzala, ale ani do vedlajsej miestnosti, kameraman a fotograf musia predsa vidiet, co sa v sale deje, aby to mohli zaznamenat :-) vacsinou co som videla na svadbach, sedeli osobitne pri stole niekde v blizkosti parketu, my sme mali v sale po stranach boxy, tak sme ich usadili tam, sedelo sa tam pohodlne a mali odtial vyhlad na vsetko ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
dat fotografa a kameramana do inej miestnosti je hlupost, ako maju zachytit tu atmosferu a momentky ked tam nebudu sediet pri vas?? my mame len fotografku a ta bude sediet s chalanmi (13 - 19 rocnymi) za kruhovym stolom
Odpovedať
Profilova fotka
ja si osobne myslim ze im platite dost na to aby si oni plnili svoju pracu a davat ich hostom je trochu vela oni su tam na to aby pracovali a oni si za tu pracu vypitaju dost preto by som si stym hlavu moc nelamala moj osobny nazor
Odpovedať
Diky, ja som rozhodnuta po tych radach, idu preec fuc daleko :) Ja som sa inak aj pytala DJa ked som s nim bola, ze kam ho ludia usadzaju a povedal ze som mila ze sa staram, ze kam ho dam tam bude, ze on nic nepotrebuje. Dnes som riesila dalsi detail, ohladne torty svadobnej. Chcem aby uz pri prichode hosti bola v sale vystavena, hotel mi ju ponukol dat na stolik na koleckach, to je ako ok, lebo bude mat 15kg...a po dokrajani ju odnesu, no ale ked som videla ze ten stolik vobec nemaju vplane uclovecit, ach, a take krasne dekorovanie existuje, tak som zapriahla dekoraterku a uz sa to riesi :) Inak krajame tortu po prvom tanecnom kole...Pridavam krasnu fotku na inspiraciu ako to asi ma vypadat :)
Odpovedať
@bambi29 to sa mysli to, ze aby mali nejake miesto to je jedno kde ;-) napr. v inej miestnosti by sa chodili napit a najest :-D :-D nie sediet len proste musia mat nejake miesto :-) aj tak kameraman nenakruca v kuse 12 hodin :-D :-D aj ked svadobcania jedia o 12 veceru a rano o 5 ;-) ked uz vsetci su spolocensky unaveni
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?