Svadba 4.9.2010. Čo všetko už máte zariadené?

Profilova fotka
čo všetko už máte zariadené, lebo ja mám taký pocit, že nič :-(
Odpovedať
1
2
12
Profilova fotka
adulik - tu je vseob. tema o svadbe v septembri 2010, skus sa pozriet aj tam ;-) : http://www.mojasvadba.sk/forum/show.p...
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Profilova fotka
adulik, stale nemas nic? neverim :) snad uz aspon miesto mas... my uz sme aj stihli absolvovat pripravu
Odpovedať
Adulik my ja uz mam kapelu, salu, saty , kameramana, bizuteriu,kostol, dnes som pisala fotografovi, nech mi posle cennik, miesto na fotenie, tento alebo buduci tyzden sa chystame ist objednat oznamenia, niekedy v maji obrucky, ja pomaly pozeram po svadobnych topankach a poplnocnych satach, v piatok idem skusat kroj na redovy... ale nestresuj, este mas 5 mesiacov, len tie hlavne veci ako je hudba, sala a kameraman treba objednat dost skoro aby boli volni ti ktorych chces mat, nie len to co sa zvysi... :-)
Odpovedať
Profilova fotka
ahojte my mame zajednany kostol, hotel kde bude svadba vratane ubytka. a este mame dj - hudbu. to je zatial vsetko. teraz hladame fotografa. v priebehu aprila si chceme napisat veci, ktore by sme uz mali poriesit co najskor :-)
Odpovedať
ahojte nevesticky, este vcera som nevedela kedy svadba bude. uz viem, dnes som si telefonicky zajednala matriku a hotel vratane ubytovania. hadam bude pre nas vsetky 4. september stastnym dnom :-)
Odpovedať
ahojte, pridavam sa do skupiny :) Chcem ukludnit tie z vas, ktore si myslia, ze este nic nemaju....lebo my sme na tom ovela horsie - zijeme v UK, takze pripravy budu este zaujimave;-) Jedina vec, ktoru mame od utorka istu je tento datum a zajednany kostol....(aspon nejaky start) :-D (mam vyhliadnute 3 miesta (aj termin maju volny):) z ktorych si jedno vyberieme ako miesto svadobnej hostiny (a tam isto je aj ubytovanie pre hosti)...no a to je tak vsetko :-D
Odpovedať