Kto má svadbu 9.6.2012?

Profilova fotka
Nevestičky, ktorá máte svadbu v tento deň? Ako ste na tom s prípravami :) ? Už sa nám to blíži a neviem ako vy, ale ja som už riadne nervózna...:/
Odpovedať
Profilova fotka
neviem prečo, ale mňa nervozita vôbec nechytá :-D ja sa na to teším :-D
Odpovedať
Profilova fotka
@9majusska aj ja sa teším :) ale zase si už uvedomujem, ako tie dni letia a čo všetko treba vybaviť ešte..... a navyše študujem a mám skúšky, tak všetko riešim tak popritom....
Odpovedať
Profilova fotka
@9majusska a máte už všetko? či treba ešte niečo kúpiť, doriešiť?
Odpovedať
Profilova fotka
@lenuschka1 no ja tiež študujem externe a ešte aj pracujem popritom :-D momentálne mám časový deficit, lebo nič poriadne nestíham :-D ale zase nejak extra sa nad tým nepozastavujem :-D no máme už asi všetko, jediné čo nám ešte asi chýba je svadobné auto, to sa nevieme stále rozhodnúť a oznámenia nám majú prísť tento týždeň, dúfam že už zajtra sa dočkám :-D ale inak je už všetko vybavené ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@9majusska tak to máš super :) ja ešte mám čo vybavovať...... výzdobu mi treba doladiť, koláče objednať, pierka, atď...... tak to riešim všetko popri škole a mám z toho dobrý stres teda....no čo narobím :D s Božou pomocou to bude všetko OK :)
Odpovedať
Profilova fotka
@lenuschka1 a tak výzdobu pomaly dolaďujem aj ja, keď mi ešte niečo pekné padne do oka ;-) a pierka si robíš sama, či ich objednávaš? no veď teraz začína skúškové :-D ja sa momentálne stresujem zo zápočtami a v tomto teple sa mi ani učiť nechce :-D
Odpovedať
Ahojte baby, aj my mame v tento den... Nervozita zatial velmi nie a teda dufam ze ani nebude...
Odpovedať
Profilova fotka