Priebeh dna D:-)

Mile nevesticky, neviem si rady ako najlepsie naplanovat harmonogram nasho svadobneho dna.. Cirkevny sobas mame o 15.00 . Budeme mat väcsinu hosti zo zahranicia, niektori sa ubytuju uz den pred svadbou, ini pridu az okolo obeda v den svadby. Ubytovanie je priamo v areali restauracie. A teraz konkretne neviem ako to urobit s obcerstvenim. Rozmyslsm te hostom do harmonogramu dna, ktory bude prilozeny k pznameniu napisem ze maju moznost sa naobedocat v restauracii . Hostia zo slovenska sa iste naobeduju doma. O 14.00 chcem dat nieco ako stretnutie hosti v zahrade restauracie s kanapkami, pagacikmi, sektom a tak.. 14.45 odchod do kostola. Obrad trva pol hodinu. A teraz prave neviem ako dalej.. :-( ratam ze v restauracii sme spät plus minus o 16.00. Aky program teraz?? Bude leto, na veceru je este skoro.. Rozmyslala som ze by sa podavala kava a kolaciky, pripadne svadobna torta.. Urobili ste to niektora tak? Rozmyslala som ze by v case od 16.30 do 17.30 prisiel karikaturista, hrala by harfistka.. A o 18.00 vecera.. Co poviete? Poradte mi prosim mam par tyzdnov do svadby a neviem si dat rady.. Vopred Vam dakujem
Odpovedať
Profilova fotka
myslim si že ak sa naobeduju tak naozaj bude skoro o 16 zase jesť,ludo v teple nechuti a aj tak chvilu predtym asi budu obedovať...ako vraviš, daj o takom čase iba nejake tie kolačiky, možno nejake ovocne misy, ludia ocenia kavu, strč tam nejaky program a večera o tej 6...
Odpovedať
Profilova fotka
Ale ved o 16:00si v sale,teraz privitanie personalom,hadzes tanier atd,potom kym sa usadite,prihovor pre rodinu,prvy tanec,rodicovsky tanec...potom predjedlo a pauzicka a ani nevies kedy a je cas vecere..zbytocne nejaky program,popripade sa pofotte spolu....
Odpovedať
a kolko mate hosti? rataj aj s nejakymi gratuláciami, to moze trvat aj hodinu. a potom kym sa usadite, mozno bude aj 17:00...a prihovor a tak a to uz sa pomaly moze aj vecerat:)
Odpovedať
Profilova fotka
@timima ahoj, my sme tiež na našej svadbe mali "cezpoľných" - síce len v rámci SR, ale ubytovaní byť museli :) . tak tým sme pripravili brožúrku "Sprievodca svadobným dňom" (vid môj album - bolo to veľmi jednoduché A4 zložená na formát A5 a strany sú v poradí - predný obal, vnútrajšok prvá strana, vnútrajšok druhá strana, zadný obal). dávali sme to len tým, pre ktorých to platilo. ako vidíš program je tam len po príchod na sálu a potom sme tam dali odčepčenie (lebo nie pre všetkých to bolo zvykom). čo sa týka občerstvenia, tak to sme tam nechceli dať, lebo ako už aj napísala petulda333 po príchode na sálu je tam toľko toho programu že až :) Ešte k tomu ubytovaniu a občerstveniu tam - my sme to mali formou švédskych stolov - nakoľko sme nevedeli o kolkej tam všetci budú, tak nech nemusia čakať, resp. aby to nemali studené. Ale je len na tebe čo všetko tam chceš dať. Pre nás bolo dôležité, aby nezablúdili u nás v dedine a aby vedeli, že sa budú mať nachystané občerstvenie, miesto na prezlečenie a strážené parkovisko.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?