Predávajúci nereaguje na moju objednávku

Profilova fotka
Baby u jedného dodávateľa som si objednala tovar aj na svadbu ale aj na valentína ako darček pre drahého ale už sa mi viac ako tyzden neozyva? Mam tovar zrušit alebo čo mam robit. Další mail som mu písala a nic. Dakujem za radu.
Odpovedať
@nikinka43 a neskusala si telefonicky?
Odpovedať
Profilova fotka
bohuzial mam len internetovi kontakt
Odpovedať
Profilova fotka
@nikinka43 pokial nereaguje a este si neplatila, tak jedine co mozes urobit je mailom ju informativne zrusit, a ked ti to pride, tak neprevezmi balik...pokial si uz platila, tak nemas sancu.....mozes len cakat.... :-)
Odpovedať
Profilova fotka
no asi to zrusim a vymyslim druhe
Odpovedať
@nikinka43 presne tak, zrus to, ked to posle nepreber balik
Odpovedať
ja mám trošku iný problém. sa mi neozývajú dievčatá, ktorým som písala ohľadom topánok tu na bazári. Funguje tu bazár ako klasický? či?
Odpovedať
@mariana225 ano, mozno len nemaju cas kuk na mojasvadba
Odpovedať
@lucia134 diky za odpoveď
Odpovedať
@mariana225 dufam ze sa nehnevas :-)
Odpovedať
@lucia134 ale kdeby som sa hnevala :-) , mna to tiez napadlo, ze su asi mimo mojasvadba. trochu mi je to luto, ze sa neozyvaju, lebo som si nasla fajn topanky za super cenu, inac ked pozeram na internete tie ceny topanok, tak sa mi az v hlave toci :-S
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?