*SVADBA 2019 - Košice/Zem.Šírava/Dargov - SOS ďakujem :)

Pekný večer prajem žienky :) takisto pomaly premýšľam o svadbe v roku 2019, avšak mám problém s miestom. Zaujala ma sála v hoteli biele studničky na Dargove,ktorá sa podobá na sálu v Art hotel kaštieľ Tomášov či niečo také. Najprv by som samozrejme chcela svadbu doma v Košiciach,avšak hľadám špecifický priestor. Keďže budem mať na svadbe človeka ZŤP,tak potrebujem miesto(hotel) s výťahom alebo s izbou na prízemí.Máte skúsenosti niektorá z Vás aj s takýmto niečim? a takisto potrebujem ubytovať minimálne 30 až 40 ľudí najlepšie priamo v hoteli. Mňa napadol HOTEL CENTRUM alebo KOSICE HOTEL.Mala ste tam niektorá svadbu aj s ubytovaním hostí? koľko Vás to stálo? boli ste spokojné? pretože veľmi veľa miest som musela vylúčiť už len preto,že sú tam len schody, bez výťahov alebo mali oddelené miestnosti na sedenie aj tancovanie. Budem mať okolo 50 až 70 ľudí maximum a svadba by mala byť v októbri 2019, takže aj penzión Lesanka som vylúčila,lebo v októbri by tam hostia asi zmrzli. Naozaj budem rada za akékoľvek skúsenosti či už negatívne/pozitívne. Ďakujem pekne :-)
Odpovedať
za mna hotel Roca ;-) maju aj vytah a aj taku kapacitu ubytovania a saly aku hladas..saly maju sice dve, ja som mala tancovanie oddelene (co som ale chcela a bolo super) no pri tvojom pocte ludi mozes mat urcite oboje v jednej miestnosti ;-)
Odpovedať
@nicita_usa Ja ti mozem odporucit Hotel Hilton. My sme ho na zaciatku vobec nebrali do uvahy, lebo sme si mysleli, ze bude velmi drahy. Menu sme mali za 40 eur na osobu (teraz uz myslim stoji 50), ale mas v tom zahrnuty prenajom miestnosti, energie, komplet personal, parket, zakladnu vyzdobu (my sme si priniesli naviac len kvety na stol), myslim ze 4kg alebo 5kg torty (ked chces vacsiu tak doplatis), 4ks zakuskov na osobu, pripitok, predjedlo, hlavne jedlo a svedske stoly. Uskladnenie tvojich napojov a vysluziek je tiez zadarmo. My sme doplacali uz len to, co sme chceli naviac - korkovne za vlastny alkohol, naviac este po polnoci kapustnicu, male torticky po redovom a vacsiu tortu. Ked ubytujes svadobnych hosti, tak mas ovela vyhodnejsiu cenu za izbu. Bezbarierovy pristup do vsetkych priestorov je samozrejmost - bezbarierova izba, toalety, vytah. Na vyber mas dve saly, vam by stacila kapacitou Symphony, ostane ti miesto na dostatocne velky parket. Personal je naozaj na urovni, splnia vsetko co si prajes ;) Porovnavali sme si ponuky napr. z hotel Bankov, Yasmin, Zlata podkova na KVP, Dalia a vsetko mozne - presla som si ponuky mozno od kazdej saly v Kosiciach a mali menu aj za 25 eur na osobu, ale doplatok za: personal, navlek na stolicku, servitky, sviecky, energia pre DJ, rozlozenie parketu, osvetlenie... nazbieralo sa to tak, ze ked sme si rozratali na osobu tak to vyslo 50-60eur aj viac. V Kosice Hotel som bola na svadbe ako host, mne sa nepaci prostredie - ked hostia vyjdu von fajcit, alebo sa vyvetrat, tak su na betonovom parkovisku, vidia hnusnu Optimu a stvorprudovku a zozadu osarpane internaty. Inak jedlo bolo chutne, aj personal bol mily. Z rovnakeho dovodu sa mi nepaci Roca - akoby v priemyselnej casti mesta, stvorprudovka.
Odpovedať
@fokuska Ďakujem za tvoj nárvh,ale chcem sa spýtať koľko Vás to celé vyšlo? koľko ste mali ľudí? a hlavne ma zaujíma to ubytovanie či si mala aj niekoho ubytovaného,že koľko to cca stálo na noc :-| Lebo zas ja som si tiež dala nejaký limit na osobu,ale tie podmienky sú pre mňa tiež dôležité. Personál a obsluha bola v cene? Ako je to s tortou a zákuskami? Lebo to by bol najväčší problém, kedže mám svoju vlastnú cukrárku a neviem či je dovolené doniesť tam vlastnú tortu aj iné zákusky.
Odpovedať
@janelicious03 ďakujem pekne :-) mala si prosím ťa aj ubytovaných hostí? a ako ste to mali s personálom? do koľkej hodiny Vás obsluhovali?
Odpovedať
@nicita_usa Z hygienickeho hladiska nie je mozne konzumovat tam vlastne zakusky a torty. Mozes si priniest tortu, aj ju tam vystavia, ale potom ju mozes iba rozdat na vysluzky. Kolacove vysluzky si mozes doniest, uskldnia ich (my sme doniesli den vopred). My sme mali tiez svoju cukrarku a od nej sme brali zakusky na vysluzky a do prace a od Hiltonu sme brali tortu a zakusky na hostinu - mas ich tak ci tak v cene. Dohodli sme si predtym ochutnavku aby sme sa uistili, ze budu dobre a naozaj boli ;) Nasla som fakturu, tak ti viem presne napisat: Bolo nas spolu asi 95 a zaplatili sme celkovy ucet 5800 eur a v tom sme mali zahrnute: - ubytovanie pre hosti sme mali 10 svojlozkovych izieb, jedna za 59 eur - k tomu mestsky poplatok, ranajky - pred obradom obcerstvenie pre ubytovanych hosti - chlebicky, jendohubky - privitanie, rozbijanie taniera, pripitok - pripitok pre hosti - predjedlo - polievka - hlavny chod - kava - svedske stoly - teply a studeny bufet - po polnoci este naviac kapustnica a dalsie studene misy - filetovane ovocie - 4ks kolacov na osobu - 10 kg torta - slane pagaciky, tycinky - male srdieckove torticky po redovom - korkovne na nas prineseny alkohol - korkovne na nami prinesene nealko, vino - prenajom saly - komplet obsluha az do rana - postaveny parket presne podla nasich poziadavok (rozmer, umiestnenie) - vyzdoba - presteiranie, servitky, sviecky, navleky na stolicky s maslou - stojan na zasadaci poriadok Personal sa nam venoval vo stvrtok - doniesli sme alko, nealko - vsetko nam vylozili z auta, uskladnili, zachladili. Potom v piatok - priniesli sme vysluzky. V nedelu rano upratali celu miestnost, vsetko zvysne jedlo nam zabalili. Nestarali sme sa o nic, do saly sme si doniesli uz len kvety (lebo sme nechceli od nich), menovky a menu a rozlozili sme si po stoloch vysluzky - domaci alkohol v amlych flastickach.
Odpovedať
@nicita_usa Este sme v tom mali zdarma svadobny apartman (aj so sampanskym a ovocim) - mali sme ho k dispozicii od rana, tam sme sa pripravovali, aj druzicky sa tam prezliekali. A cely cas sme mali k dispozicii este salonik vedla saly - mohlo to sluzit ako detsky kutik, alebo nasa uschovna veci, alebo nejake veci z aparatury od kapely.
Odpovedať
@fokuska Wau celkom dobrá cena na Hilton :-) a ako si bola spokojná s jedlom? myslím chuťovo aj porcie,kedže v niektorých hoteloch sú tie porcie také malé. Takže aspoň alkohol a nealko ste mohli doniesť? to je fajn. Po svadbe ste mali aj ráno posedenie pri raňajkách alebo obede či ste už išli domov? Nemáš prosím ťa nejaké fotky tortičky a zákusov ako to tam vyzeralo? Lebo ja by som mala požiadavku aspoň na tortu aby bola bez laktózy :-| tak neviem ako to u nich chodí či niečo také robia Koľko čašníkov Vás obsluhovalo?
Odpovedať
@nicita_usa Aj my sme boli prekvapeni, cakali sme ze Hilton bude velmi drahy. Na to ake su tam krasne priestory ake to bolo cele na urovni, tak si myslime, ze to bola dobra cena :) Obsluhe nemozeme nic vytknut, nepamatam si kolko ich bolo, ale boli vysoko profesionalni, mili, rychli, vsetko bolo na jednotku. Jedla sme sa tiez obavali, pretoze znami tam mali firemne vecierky a ze strasne male porcie, pytali sme si gramaze a svadobne jedlo bolo skutocne velke, kazdy sa najedol, niektori nevladali dojest. Chutovo uzasne :) boli sme tam tento rok ako hostia na inej svadbe a vychutnavala som si to :) Alko a nealko si mozes priniest, plati sa korkovne - 5 eur za flasu tvrdeho (my sme mali litrovky) a 2eura za flasu vina a este 2eura za osobu na nealko - to je pausal, uz nerataju kolko nealka sa vypije. vsetko to pripravia, zachladia, pootvaraju, nosia, dolievaju - u nas im pri stoloch hovorili nech nechaju celu flasu na stole, ze nebudu kazdu chvilu dolievat :D Ale kebyze chces, tak naozaj chodia oni a dolievaju kazdy jeden poharik. Po svadbe sme mali brunch, ale v inej restauracii, ale Hilton ma moznost nedelneho brunchu - my sme ale mali ine dovody preco sme isli inde, inak by sme kludne vzali brunch od nich. Tortu ti upecu aku len chces - ja som poslala fotky ako si asi predstavujem, aku prichut a plnku chcem a vsetko splnili, urcite upecu aj bezlaktozovu. Nechceli sme marcipan, nemame to radi, takze take "old school" sme mali ze len kremom zdobenu.
Odpovedať
@nicita_usa Este musim povedat, ze my sme si bookovali vsetko v roku 2016 - v auguste sme zabookovali a potom sme postupne riesili detaily, vyber jedla a pod., takze sa na nas vztahovali ceny z roku 2016. Viem, ze minuly rok boli ceny trosku vyssie, neviem ako to maju presne teraz.
Odpovedať
@nicita_usa ano, mali sme nas mladomanzelsky apartman gratis, dokonca uz den pred svadbou sme si tam mohli zlozit veci gratis, dva dni pred svadbou sme uz mohli zdobit a aj mat veci v sklade...ano mali sme aj ubytovanych hosti, cca 7 izieb... personal bol v cene prenajmu saly a obsluhovali nas dokedy sme mali svadbu cize do 3 rano...na 89 ludi nas to cenovo vyslo 3800€ (v cene prenajom saly do 3 hod. vratane casnikov, baldachyny, svetelna zastena, podium pre DJ na parkete, premietanie z tanecnej saly do hlavnej saly, sviecky, servitky (zvysok vyzdoby je tiez v cene ak mas svadbu v piatok ale my sme chceli inu...inak sa plati 2€/os.), balicky prvej pomoci, pripitok, rozbijanie taniera, trojchodove menu s dalsim pripitkom, kava, bohaty studeny a teply bufet, popolnocna kapustnica, ovocna misa a ovocne cokotycinky, korkovne na alkohol (nealko je gratis), izba pre nas vratane mestskeho poplatku a ranajok, kedze sme ostavali aj dalsi den po svadbe) sladke a slane + vysluzky za redovy a vysluzky na konci hostiny sme mali od extra dodavatelov... ja som napr. Hilton nechcela prave preto ze si nemozes doniest vlastne kolace atd...to ze je Roca v priemyselnej casti mi bolo uplne jedno, kedze podstatne je ako vyzera sala zvnutra a mali sme aj vlastnu terasu kam chodili hostia fajcit resp. na vzduch takze nemuseli opustat budovu a ani salu
Odpovedať
@janelicious03 Ako pises, to su uz osobne preferencie, komu co vadi a co nie. Nam to so zakuskami vobec neprekazalo, ale pre niekoho je to zas uplna stopka. Tiez viem, ze niektorym sa paci oddeleny parket, lebo ludia sa mozu v klude rozpravat a nerusi ich hudba a niekto toto zas v ziadnom pripade nechce. Ale cenovo ste to mali tiez dost dobre :)
Odpovedať
@fokuska Mala si to prekrásne,naozaj :) ak sa smiem ešte opýtať,tak parket bol dostatočne veľký alebo oni ti to tam vedeli prispôsobiť tak ako si chcela? lebo niekde ťa zas nepustí priestor,preto sa pýtam... Takže ak by som chcela napr. 2 Džbány s vodou na stole aby nemuseli chodiť nalievať vodu,tak by to bolo možné? :) aj keď páči sa mi aj myšlienka,že ťa takto pekne obsluhujú..človek sa cíti nejako vznešene ako na kráľovskej svadbe :-D ale ty si mala všetko spolu,že? myslím sedenie aj miesto na tanec
Odpovedať
Článok sa načítava...
@janelicious03 to znie výborne a čo parket? bol dostatočne veľký? :-) takže nemali problém s vlastnou výzdobou?
Odpovedať
@fokuska ešte som zabudla aj na výzdobu, ja som taká,žeby som si chcela veľa vecí spraviť sama aj priniesť,ale neviem ako to vnímajú v Hiltone? teda je povolené si spraviť sám výzdobu alebo to riešiš len cez nich či cez nejakú agentúru?
Odpovedať
@nicita_usa Dakujem. Parket bol dostatocne velky, vyskladaju tvar aj velkost ako si prajes (a kolko samozrejme dovoli priestor). My sme mali zivu kapelu (5 clenov), takze s nastrojmi a aparaturou aj oni zabrali dost miesta a stale ostal riadne velky parket. Kamarati mali DJa, takze zabral menej miesta a mali parket este vacsi ako my. A este maju druhu salu, ktora je vacsia, robia tam aj plesy a pod. cize miesta sa vobec nemusis bat ;) My sme to chceli spolu, nepacili sa nam oddelene parkety. Salu si vopred vies ist pozriet, vsetko ti ukazu a tiez mozes prist pozriet pred inou svadbou, ze ako je vyzdobene, prestrete, kde je parket. Nealko ti daju presne tak ako si budes priat. My sme sa dohodli, ze prvu varku naleju oni - povedia hostom ponuku a potom uvidia podla situacie - vacsinou hostia povedali aby im nechali celu flasu a uz si dolievali sami. Priebezne zbierali prazdne dzbany a flase a doplnali nove. Vyzdobu si tiez mozes urobit uplne podla seba. Mozes si zdobit sama, agenturou ktoru si vyberies, alebo ti agenturu ponukne aj priamo Hilton. Vsetko je na dohode - ako ty povies, tak sa oni prisposobia. Staci si najst na stranke kontakt na svadby / eventy a napis im mail, popytaj sa co len chces, stretnete sa, vsetko vam ukazu, vysvetlia, urobia cenove ponuky. Je to vsetko nezavazne, kludne mozes povedat ze nechces, mozes sa dohadovat a ladit detaily kym nebudes uplne spokojna :) Zaloha sa plati az ked si chces rezervovat konkretny termin.
Odpovedať
@nicita_usa parket sme mali v zvlast sale vedla, takze to bolo uplne super...ja som trvala na tom aby bol parket dostatocne velky kedze ako hostovi na svadbe mi najviac prekaza maly parket (aj zle kolace prepacim) a preto sa mi to pozdavalo oddelene...taktiez vsetko z parketu sa premietalo do hlavnej saly co mi tiez prislo super, a vyuzili sme tu premietacku pocas hostiny aj na nase rande fotky...ale samozrejme ze ti urobia parket aj v hlavnej sale aky velky chces....ano vyzdobu si mozes spravit aj vlastnu :) este som zabudla ze v cene sme mali aj zakladny fotokutik (konstrukcia + rekvizity)
Odpovedať
@nicita_usa My sme mali pred 2 rokmi svadbu v Hoteli Centrum a pred 2 mesiacmi tam mala svadbu švagriná. Mali sme do 50 hostí, takže sme boli v reštaurácii. Okrem toho sú na poschodí ďalšie 3 sály. Svadby sa navzájom nerušia, každá má svojich čašníkov. Mali sme aj ubytovaných hostí, pre mladomanželov bola izba k dispozícii od piatkového večera do nedeľného obeda. Manažér je veľmi príjemný, výborná komunikácia.
Odpovedať
Profilova fotka
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
@didaa13 Ďakujem za názor,ak sa smiem spýtať na Hotel Centrum, tak nebolo to natlačené v reštaurácií?lebo ja by som ak Hotel Centrum,tak už nejakú väčšiu šálu kde sa dá voľne tancovať + nejaká fotostena a pod. Čašníci Vás obsluhovali cca koľkí? a jedlo bolo dobré? :-) ešte som u nich nejedla preto sa pýtam. Vyšlo Vás veľa ubytovanie pre hostí? Vďaka za odpoveď ;-)
Odpovedať
@nicita_usa reštaurácia je max. pre 50 ľudí, je tam aj vyhradený parket, bohato ten priestor pre toľko ľudí stačí. Ak budete mať viac hostí, sú v hoteli ešte ďalšie sály, myslím že pre 100, 150 a 200 resp. 300 ľudí, takže si viete vybrať, ktorá vám bude vyhovovať. Čašníci boli dvaja alebo traja, všetko pekne stíhali, predpokladám, že pre väčší počet hostí by mali vaic čašníkov. Na všetkom sa dá dohodnúť a odkomunikovať to s manažérom. Jedlo bolo chutné, aj večera aj bufet - teplý aj studený. 2-posteľová izba stála 50€/noc vrátane bufetových raňajok.
Odpovedať
@fokuska Ešte ak sa ťa smiem spýtať,tých 4 ks zákusov na osobu znamená,že zato už neplatím? teda mám 4ks na osobu(napr. 1ks dobošový,1ks sunquickový,1ks punčový a 1ks čokorez)?. A ak by som chcela už iné druhy,tak doplácam tých 0,50 centov za zákusok? :-D lebo aby som to správne chápala... Aj taká drobnosť, krabičky na výslužky ste si zaplatili u nich alebo ste si doniesli svoje zadarmo a do tých Vám zabalili výslužky? Vďaka vopred za odpoveď :-)
Odpovedať
@nicita_usa Pocita sa to tak, ze mas 4ks na osobu uz v cene zakladneho balicka, naviac nedoplacas - cize napriklad mas 100 hosti, tak mas 400 kolacov - mozes si vybrat kolko kusov z akeho druhu, to uz nie je nijak obmedzene, mozes mat 4 druhy a mozes mat 24 druhov :) Ak by si chcela este viac kusov ako tych 400, tak potom doplacas. My sme si skatule nakupili vo velkosklade a aj sme si to nabalickovali sami doma a potom sme uz hotove vysluzky niesli do Hiltonu - uz len uskladnit.
Odpovedať
@fokuska Ďakujem ti veľmi pekne za pomoc,si veľmi zlatá :-) inak ak sa smiem spýtať,parkovali ste zadarmo všetci v podzemnom u nich? a takisto obrad si mala niekde na hlavnej alebo ste museli riešiť odvoz?
Odpovedať
@didaa13 Tak určite by som brala väčšiu sálu v Hotel Centrum,no stále sa rozhodujem či Hilton alebo Hotel Centrum. Neviem si nejako predstaviť tie priestory v Centrume,videla som už niektoré foto vyzdobené,ale nemôžem si pomôcť,že stropy by sa museli skryť pod baldachýn,ale podlaha neviem neviem. Podľa čoho si sa rozhodovala ty? len cenovo či niečo iné? :-| lebo som zúfalá...Mali ste aj detský kútik + nejakú fotostenu? vďaka za odpoveď :-)
Odpovedať
@nicita_usa my sme sa rozhodovali medzi Košice Hotelom a Hotelom Centrum. V Košice Hoteli mali menšiu reštauráciu, aj keď hovorili, že pre 50 ľudí, ale zdalo sa nám to stiesnene. Navyše v Centrume bola lepšia cena, čo sme brali ako bonus. Ak by sa nám viac pacilo v KE hoteli, mali by sme hostinu tam, cena nebola najrozhodujucejsia. Samozrejme, nechceš platit horibilne sumy, ale vsetko to bolo v ramci normy a toho ako sa pohybuju ceny. Chceli sme urcite hotel, aby sme mohli na jednom mieste ubytovat cezpolnych hosti. Hore v sálach v Centrume som nebola, takže neviem ako vyzerajú. Na vasom mieste by som osobne zasla do oboch hotelov, porozpravala sa s manazermi, pozrela si priestory a rozhodla sa. Uvidite aky budete mat pocit z komunikacie, manazerov, priestorov a tak. Detsky kutik ani fotostenu sme nemali, ale urcite by s tym v Centrume nemali problem. Zvonku nevyzera Centrum velmi lakavo, ale vnutri je pekne zrekonstruovany
Odpovedať
@nicita_usa Ano, vsetci svadobni hostia mali parkovanie v parkovacom dome zadarmo, az kym sa neodubytovali. Aj kapela a fotograf a kameraman, ked odchadzali, len sa nahlasili na recepcii a oni im odblokovali kartu aby vysli cez rampu von. Obrad sme mali v Dome sv. Alzbety, takze sme len peso presli na hostinu :) Kludne sa pytaj, rada sa podelim o skusenosti. A urcite suhlasim s @didaa13 ak sa rozhodujete uz len medzi dvoma, tak si dohodni stretnutie, chodte pozriet priestory ako vyzeraju bezne a ako vyzeraju vyzdobene na svadbu. Uvidite co sa vam bude pacit, aky bude pristup a komunikacia, aku vam daju aktualnu cenovu ponuku ;) My osobne sme Centrum nezvazovali kvoli tomu, ze mne sa nepaci zvonku - taky ten socialisticky styl architektury. Zvnutra som videla fotky zo saly a tiez to na mna robilo dojem, ze stare sme nejako zrekonstruovali, nazdobime to, vsetko skarede pozakryvame a wuaw mame krasnu salu. Je mozne ze odvtedy su tie saly este vynovene a neposobi to tak, to bol len cisto moj dojem. Nie som nejaky snob, len sa mi pacila predstava, ze uz samotna sala a budova vyzera pekne reprezentativne a nemusime riesit ziadne baldachyny, prekryvania nevzhladnych stien, dveri a podobne. A ja som tiez dost hakliva na toalety - musia byt ciste, upratane, dvere sa musia dat normalne zatvorit, zamknut, nech sa tam da pohnut aj v satach :D ale to je uz moja "uchylka". Nemam rada take akcie v priestoroch, kde sa si ledva podrzis spolocenske saty a musis si este drzat klucku dveri, nech mas na toalete sukromie :D
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň:)... Pre jesenný termín v Októbri, si spomíname na lokáciu Hotel Glamour Zemplínska Sirava ... Zdobili sme tam 2 x a bolo to veľmi prijemne miesto... Pozrite si link zo svadby https://niecomodre.sk/blog/peter-lucia/ S pozdravom Magdaléna Flover
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?