Sála na svadbu v Košiciach 4.8.2007

Ahojte,nevie mi niekto poradiť nejakú peknú sálu za primeranú cenu,ktorá by mohla byť ešte voľná na 4.8.Som totiž študentka aj môj priateľ(+ešte aj pracuje)a teraz sa k tomu pridala aj choroba a nemám čas momentále zháňať sálu.Keď tu čítam,že niektoré máte svadby napr.v septermbri a už máte aj šaty,sálu,kaderníka...tak mi je do plaču.Pretože ja ešte zatiaľ mám kúpené veci len na ozdobu a to je všetko.Len dúfam,že tú sálu nájdem na toho 4.8.,lebo termín nechceme meniť. Budem Vám veľmi vďačná za Vaše rady.Zo srdca ďakujem.
Odpovedať
Profilova fotka
hmmmm.fuuha, tak to bude asi problem.my sme zhanali salu pred mesiacom a chceli sme na koniec septembra..nebolo volne nic okrem golden royalu a to bolo drahe, aj ked pekne:) niekde sme pozerali aj august a volno nebolo. v gesku urcite nie je volne,tam mame reserve az na oktober,to bol najblizsi termin volny. skusila by som tip top,alebo este aj teledom mozno.ale vies august je dost oblubeny na svadby,takze neviem,ci nebudete musiet prehodnotit termin.my sme strasne chceli 29. september, lebo pred rokom sme sa zasnubili,ale bohuzial termin nebol volny.takze mame o 2 tyzdne na to.nuz..drzim palce..a s tymi ostatnymi pripravami si nelam hlavu.ja tiez este nic nemam okrem tej saly.ta je najdolezitejsia.ostatne sa stiha ,myslim:)
Odpovedať
písla som ti do témy kde si príspevkom prispela pred chvíľkou pozri si :) držím pršteky
Odpovedať
no tak to ste ma baby veľmi nepotešili. :o(
Odpovedať
Profilova fotka
...a skusala si U leva?...boli sme tam pred 3 tyzdnami a v pohode sme si mohli vyberat septembrovy datum...august neviem, to som nepozerala..ale nic za to nedas, ak sa tam spytas.. ;-)
Odpovedať
prosim ta u toho leva je kolko na osobu???
Odpovedať
Profilova fotka
...no zalezi na tom, ake jedla si vyberies...ale prevdzkarka vravela, ze to zvycajne vychadza na 750 Sk na osobu...
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie