Za fotky za hodinku chce fotografka 200 - 300 eur. Je to ok?

Profilova fotka
Poslali mi 3 fotografky cenovu ponuku na rok 2014 a normalne som v soku....
Odpovedať
1
2
To sa mi zda prehnane, my platime za fotografa od rana 7 do 1 rana 300 eur a uz to sa i zda dost...
Odpovedať
Profilova fotka
Za kvalitné fotografie je to uplne normalna cena.
Odpovedať
Profilova fotka
Treba sa na to pozrieť takto, chcem toho fotografa? Páči sa mi jeho práca? Chcem fotky len od neho? Ak áno, cena je v pohode, ak nie môže pýtať aj 50 eur a netreba si ho vybrať.
Odpovedať
no kvalita sa platí ale je to dosť. my sme mali kameramana a jeho žena krásne fotila a spolu si vypýtali len 200 e za celý deň skoro som odpadla. no to bolo v maji 2010
Odpovedať
Profilova fotka
Je to normálna cena, ale za celú svadbu do cca polnoci a nie za 1 hodinku, čo sa nestihnete poriadne ani uvolniť pri fotení.
Odpovedať
No ja som sa taktiez stretla s mnohymi cenami, ale natrafila som na skveleho fotografa (kamosov brat) a on robi genialne fotky s napadom a pytal 200€ za celu svadbu, ze ostane pokial my budeme chciet...ale co som si dala vypracovat ponuky, tak medzi nimi boli taktiez take, kde iba za portretne foto chceli 290€......
Odpovedať
Profilova fotka
Toto je este dobra cena, tak stoja tieto sluzby. A cim lepsi fotograf, tym je cena vyssia. ja som malemu na krstiny zaplatila fotogr. 100e fotil len obrad :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Náš fotograf tiež ide zobrať 200, ale má úplne super nápady na fotenie, aby boli fotky krásne a bude nám fotiť aj obrad ... a svadobné fotky aby naozaj aj vyzerali sa väčšinou fotia 2 - 3 hodinky ...
Odpovedať
Profilova fotka