Svadobný fotograf, Martin, 20.9.2019

Ahojte :) Som tu nováčik a potrebujem poradiť, kde, čo a ako vybaviť. Svadba sa koná 20. septembra 2019 a chcela by som poradiť pri výbere fotografa (aby bol dobrý a cena nebola totálne premrštená). Budem vďačná za rady :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň som svadobný fotograf a fotím po celom Slovensku a ak by vás zaujala moja tvorba budem rád ak sa dohodneme. V profile mám ukážky práce.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rád budem Vašim Svadobným fotografom . :-) V ponuke i služby kameramana . Posielam i správu . Pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň. skúste pozrieť moje práce :)
Odpovedať
Profilova fotka
@radka818 Milá budúca nevestička, ak Vás zaujme moja foto tvorba, neváhajte ma kontaktovať. Termín Vašej svadby mám voľný ;) Be happy ;)
Odpovedať
Profilova fotka
@radka818 Pozrite si aj moje svadobne fotografie, termin mam volny a viac info na mojom webe
Odpovedať
Profilova fotka
@radka818 dobrý večer, moju ponuku nájdete v správe :-)
Odpovedať
Profilova fotka
ak by sa vám naša tvorba páčila sme tu pre vás termín svadby máme ešte voľný
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, my sme priamo z Martina, velmi radi vam ponukneme nase sluzby :-) podrobnejsie info vam posielame do IP :-)
Odpovedať
Profilova fotka