Menu Forum

Prosím, prosím...... fotograf na 23.8.2014 Banská Bystrica....... Súrne!!! Nájde sa niekto?

20. aug 2014  •  Otázka  • 
fotoportrét
fotoportrét
majkaa19
Registrovala sa 13. júna 2012 na modrastrecha.sk. Na mojasvadba.sk pridala 4 príspevky. Okres Banská Bystrica.
  • Nevie kedy bude svadba
fotoportrét
fotoportrét
majkaa19
Registrovala sa 13. júna 2012 na modrastrecha.sk. Na mojasvadba.sk pridala 4 príspevky. Okres Banská Bystrica.
  • Nevie kedy bude svadba
 Potrebovala by som fotografa na 23.8.2014, nakoľko ten môj, čo som mala dohodnutého stagnoval!
20. aug 2014 o 08:29  •  Páči sa mi to
 Pridaj svoju odpoveď
fotoportrét
fotoportrét
daludapefotoavideostudio (28 r.)
Daludape foto a video studio
Lucia Laczová PRO

Foto a video - Okres Trnava
28

“Hľadáte svadobného fotografa a kameramana? Termíny na rok 2017 sa pomaličky plnia. Pozrite si naše práce ... Facebook: Daludape foto a video studio, www.daludape.sk”
(Pred 10 mesiacmi)

fotoportrét
fotoportrét
daludapefotoavideostudio (28 r.)
Daludape foto a video studio
Lucia Laczová PRO

28

“Hľadáte svadobného fotografa a kameramana? Termíny na rok 2017 sa pomaličky plnia. Pozrite si naše práce ... Facebook: Daludape foto a video studio, www.daludape.sk”
(Pred 10 mesiacmi)

Dobrý deň,
rada Vám nafotím Vašu svadbu ak sa Vám páči naša tvorba emoticon Pre bližšie informácie Vám rada napíšem IP emoticon
20. aug 2014 o 09:12  •  www.daludape.sk  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
videomirec
MirecVIDEO
Mirko Filo PRO

8

“Https://www.youtube.com/watch?v=JqL1PcQ2DBc”
(Pred 1 rokom)

fotoportrét
fotoportrét
videomirec
MirecVIDEO
Mirko Filo PRO

8

“Https://www.youtube.com/watch?v=JqL1PcQ2DBc”
(Pred 1 rokom)

Poslal som vam IP. R
20. aug 2014 o 09:52  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
vlado_ivan_photo
Vlado Ivan Photo
Vladimír Ivan PRO

Foto a video - Okres Martin
18