Menu Forum

Prosím, prosím...... fotograf na 23.8.2014 Banská Bystrica....... Súrne!!! Nájde sa niekto?

20. aug 2014  •  Otázka  • 
fotoportrét
fotoportrét
majkaa19
Registrovala sa 13. júna 2012 na modrastrecha.sk. Na mojasvadba.sk pridala 4 príspevky. Okres Banská Bystrica.
  • Nevie kedy bude svadba
fotoportrét
fotoportrét
majkaa19
Registrovala sa 13. júna 2012 na modrastrecha.sk. Na mojasvadba.sk pridala 4 príspevky. Okres Banská Bystrica.
  • Nevie kedy bude svadba
 Potrebovala by som fotografa na 23.8.2014, nakoľko ten môj, čo som mala dohodnutého stagnoval!
20. aug 2014 o 08:29  •  Páči sa mi to
 Pridaj svoju odpoveď
fotoportrét
fotoportrét
daludapefotoavideostudio (27 r.)
Daludape foto a video studio
Lucia Laczová PRO

Foto a video - Okres Trnava
27

“Hľadáte fotografa a kameramana na Vašu svadbu? Voľné termíny na rok 2017, bookujte! Krásny dník :) Facebook: Daluape foto a video studio PS: Neprehliadnite našu Vianočnú akciu!”
(Včera)

fotoportrét
fotoportrét
daludapefotoavideostudio (27 r.)
Daludape foto a video studio
Lucia Laczová PRO

27

“Hľadáte fotografa a kameramana na Vašu svadbu? Voľné termíny na rok 2017, bookujte! Krásny dník :) Facebook: Daluape foto a video studio PS: Neprehliadnite našu Vianočnú akciu!”
(Včera)

Dobrý deň,
rada Vám nafotím Vašu svadbu ak sa Vám páči naša tvorba emoticon Pre bližšie informácie Vám rada napíšem IP emoticon
20. aug 2014 o 09:12  •  www.daludape.sk  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
videomirec
MirecVIDEO
Mirko Filo PRO

8

“Https://www.youtube.com/watch?v=JqL1PcQ2DBc”
(Pred 1 rokom)

fotoportrét
fotoportrét
videomirec
MirecVIDEO
Mirko Filo PRO

8

“Https://www.youtube.com/watch?v=JqL1PcQ2DBc”
(Pred 1 rokom)

Poslal som vam IP. R
20. aug 2014 o 09:52  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
vlado_ivan_photo
Vlado Ivan Photo
Vladimír Ivan PRO

Foto a video - Okres Martin
17