Poraďte dobrého fotografa na september 2017

Profilova fotka
Ahojte, viete mi poradiť dobrého fotografa s ktorým máte skúsenosti? :) Chcela by som nájsť fotografa, ktorý dokáže zachytiť výnimočný moment, žiadne strojené pózy :) Ďakujeeem :)
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
@nana8989 Takych fotografov tu najdete dost....kedze mate skor zaujem o reportazne foto aj z portretneho fotenia doporucujem zacat od seba (od vas)...kedze chcete zachytit ten spravny okamih premyslite si asi ako by ste take fotenie chceli absolvovat....kde sa budete konet, co tam vy budete robit kedze fotograf tam bude len ako nenapadny clen ktory vas bude pozorovat a cihat na tie spravne momenty....toto vam pisem len ako taku nejaku radu lebo je xy ludi co maju nejake poziadavky na fotografa.....chcu take a hentake fotky a potom ked pridu na fotenie tak prva vec co z nich vypadne je : taaaak co mame robit??? ty nas nejak postav ved ty si fotograf.....atd.....reportazny styl je velmi oblubeny hlavne zatial v zahranici a ma svoje caro. Ale na taketo fotenie ludia musia byt tak trosku odviazany a nerobit si nic z toho ze ich niekto sleduje....
Odpovedať
Profilova fotka
Práve to nechcem, aby to boli také strojené fotky ako tam sa postav,to urob... to nie... chcem aby vystihli tú lásku a čaro okamihu, aby sme aj po rokoch keď sa na ne pozrieme videli a spomenuli si na tie výnimočné momenty :) Ďakujem všetkým, ktorý mi poslali ponuky, so snúbencom si k tomu sadneme a rozhodneme sa :) Prajem krásnu nedelu :)
Odpovedať
@tommyfoto úplne súhlas ;-) my sme tiež chceli nestrojene fotky ale ono to chvíľu trvá kým sa človek odviaze :-D
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka