Menu Forum

Poraďte dobrého fotografa na september 2017

21. nov 2016  • 
fotoportrét
fotoportrét
nana8989
1
Registrovala sa 17. februára 2016 na modrastrecha.sk. Na mojasvadba.sk pridala 7 príspevkov. Má 3 priateľov.
  • Svadba bude 1. septembra 2017
    okres Nitra
fotoportrét
fotoportrét
nana8989
1
Registrovala sa 17. februára 2016 na modrastrecha.sk. Na mojasvadba.sk pridala 7 príspevkov. Má 3 priateľov.
    okres Nitra
 Ahojte, viete mi poradiť dobrého fotografa s ktorým máte skúsenosti? emoticon Chcela by som nájsť fotografa, ktorý dokáže zachytiť výnimočný moment, žiadne strojené pózy emoticon Ďakujeeem emoticon
16. okt o 10:49  •  Svadba bude v septembri 2017  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
 Pridaj príspevok
fotoportrét
fotoportrét
simonross (38 r.)
Simon Ross - Svadobný fotograf
Simon Ross PRO

Foto a video - Okres Zvolen
9

“Kombináciou fotožurnalistiky a moderného fotografovania vytvorím ohromujúce a umelecké fotografie Vášho svadobného dňa, ktoré Vám vyrozprávajú svoj jedinečný príbeh. Viac v profile alebo na mojej stránke.”
(Pred 2 rokmi)

fotoportrét
fotoportrét
simonross (38 r.)
Simon Ross - Svadobný fotograf
Simon Ross PRO

Foto a video - Okres Zvolen
9

“Kombináciou fotožurnalistiky a moderného fotografovania vytvorím ohromujúce a umelecké fotografie Vášho svadobného dňa, ktoré Vám vyrozprávajú svoj jedinečný príbeh. Viac v profile alebo na mojej stránke.”
(Pred 2 rokmi)

Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...
16. okt o 13:18  •  www.simonross.sk  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
tommyfoto (31 r.)
Tomáš Paule - Tommyfoto
Tomas Paule PRO

Foto a video - Okres Bánovce nad Bebravou
16