Nájdem skúseného fotografa na 26.4.2014 do Nového Smokovca?

Profilova fotka
Svadba bude v Novom Smokovci. Poprosim o nejake ponuky :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@peeco1 Dobrý deň, pozrite si moje práce a hodnotenia na FB ak sa vám zapáčia, neváhajte ma kontaktovať, veľmi rád Vás pofotím... ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, som fotograf zo Spisskej Novej Vsi, Vas termin mam este volny a ponukam Vam svoje sluzby. Kompletne info o mne najdete na mojej webstranke:)
Odpovedať
Profilova fotka
svadby fotim 11 rokov, termin mam zatial volny - viac informacii mailom alebo na mojich www strankach ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkame Vám naše služby!
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, dovolte, aby som Vam ponukol svoje sluzby. Moja firma je na trhu 15 rokov a mame bohaté skusenosti v oblasti svadobnej fotografie a svadobneho videa v rámci celého Slovenska a aj mimo neho. Pracujeme s najmodernejšou technikou. Pozrite si, prosim, našu web stránku. Prajem Vam pekny den. Palo Kalivoda
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj @peeco1 pozri si moje portfolio a ak sa ti zapaci, nevahaj ma kontaktovat, nemam problem prist nafotit Vasu svadbu, bez dalsich vydajov na cestovne. D.
Odpovedať
Profilova fotka
tento termín mám voľný môžte si prezrieť môj web.
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, radi ponúkneme naše služby :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, tento termín mám voľný. Pozrite si môj web :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Termín mám zatial volný , budem rád ak si pozriete na mojom webe portfólio s cenníkom :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a daný termím mám voľný.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň . Taktiež vám ponúkam moje služby . Ak sa vám páči netradičné fotenie pri ktorom budete mať nie len spomienky ale aj krásny zážitok som tu pre vás .....:D Moju tvorbu nájdete aj na mojej web stránke.
Odpovedať
Článok sa načítava...
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie