Nájdem fotografa na 13.9.2014 do Nového Mesta nad Váhom?

Viete mi doporučit dobrého fotografa v okolí Nového Mesta nad Váhom. Ďakujem
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, som fotograf z Kosic, ale cestujem po celom Slovensku a ponukam Vam svoje sluzby. Kompletne info o mne najdete na mojej webstranke.
Odpovedať
Ahoj, ja odporúčam Máriu Jakušovú :) je z NM aj my ju máme, mali sme aj stretnutie je strašne šikovná, milá a veľmi prispôsobivá! mrkni môj album :)
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný večer prajem, pokiaľ Vás zaujme moja práca, termín mám voľný.
Odpovedať
Profilova fotka
@hviezdicka26 pozrite si aj moje svadobné fotografie na webe, som z Bánoviec
Odpovedať
Michal Macko z NmnV
Odpovedať
dobry den termin mam zatial volny. ak sa Vam bude moja práca pácit, napíste mi :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Pricestovať nie je problém!
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, aj ja mám ešte termín voľný a posielam Vám ponuku do IP.. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, skúste pozrieť aj moju prácu, termín mám momentálne voľný a som Vám plne k dispozícií.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio zaujalo, neváhajte ma kontaktovať. Rád poskytnem bližšie informácie.
Odpovedať
Profilova fotka
V prípade, že Vás moje portfólio zaujalo, neváhajte ma kontaktovať. Rád poskytnem bližšie informácie.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, rada Vám ponúknem naše foto a video služby. V prípade Vášho záujmu Vám rada odpoviem na Vaše otázky :) S pozdravom Lucia
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam Vám naše foto-video služby.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rád Vám ponúknem svoje služby. Som priamo z NMnV takže si neváhajte pozrieť ponuku na mojej stranke. Príjemný deň prajem, Luboš.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravim! Ja byvam nedaleko NM a rad by som vam ponukol moje sluzby. V profile si mozete pozriet moju pracu a v pripade zaujmu tam najdete aj kontakt.
Odpovedať
Profilova fotka