Nájdem dobrého fotografa z Košíc na 12.7.2014?

Potrebujeme dobreho fotografa KE na 12.7.2014 viete o nejakom dobrom?
Odpovedať
Dobry den, som k dispozicii :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, spomínaný termín mám voľný. Rád by som Vám odporúčil osobne stretnutie počas ktorého vám budem môcť ukázať prácu a jednotlivé služby.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, som fotograf z KE, Vas termin mam este volny a ponukam Vam svoje sluzby. Kompletne info najdete na mojej webstranke:)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Odporucam Daniel Democko - demockophoto ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Ponúkame Vám naše služby teraz za zvýhodnenú cenu!
Odpovedať
Profilova fotka
ja odporúčam Mareka Mačáka. Je z KE. má stránku svadobnyfotograf.sk alebo aj na FB ho najdes.. fotky si mozes pozriet v mojom albume.. my sme boli viac ako spokojní :)
Odpovedať
Profilova fotka
Krásne Vás pozdravujem, som zo Zlatých Moraviec, ale pôsobím na celom Slovensku a v Košiciach som už viackrát fotila svadby. Ak túžite po fotografiách, ktoré vyjadrujú Vašu osobnosť, krásu a vzájomnú lásku a emócie, potom si pri mojom štýle fotografovania zaiste prídete na svoje. Preto ak hľadáte fotografie plné ducha, neváhajte ma kontaktovať. Váš termín mám zatiaľ voľný. Ak sa vám moja práca páči, už teraz sa teším na fotografovanie Vášho svadobného dňa, ako i na spoločné prípravy na fotenie. Zatiaľ Vám zo srdca prajem pokojné a radostné dni svadobných príprav.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín zatiaľ voľný. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@slnecnicka33 Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju tvorbu, ktorú nájdete, aj na mojom webe. :) Som zo Západného Slovenska a pôsobím na celom našom malom Slovensku. :)
Odpovedať
Profilova fotka