Hledáme kameramana a fotofrafa na 12.7.2014 do Tatranské Lomnice

Dobrý den, hledáme fotografa a kameramana na focení svatby v Tatranské Lomnici. Jedná se o focení příprav, ext. a int. fotky, skupinové foto, oběd, zábava do cca 1h ranní nebo déle, dle domluvy. Fotografie jak na DVD, tak tištěné, zvukové DVD, album..... prosím nabídněte. Díky :-) :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Ponúkame Vám naše služby!
Odpovedať
Dobry den rad by som vam ponukol nase sluzby. tvorbu najdete na tejto stranke v portfoliu, alebo na mkfot sk
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkame Vám naše služby kameramana a fotografa, pozrite si naše ponuky na našej stránke. Štúdio KAMA.
Odpovedať
Profilova fotka
dobry den, termin mam zatial volny, v pripade zaujmu o dalsie informacie vam ich rad poskytnem mailom alebo na mojich internetovych strankach ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@kacka0902 Dobrý deň, som fotograf spod Tatier (Spišská Nová Ves:), Váš termín mám zatiaľ voľný a ponúkam Vám svoje služby. Kompletné info nájdete na mojej webstránke.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rada Vám ponúknem naše foto (dcéra) a video (otec) služby. Spolupracujeme tiež s rôznymi firmami a ľuďmi. V prípade Vášho záujmu nemáme problém za Vami pricestovať :) S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám naše foto-video služby.
Odpovedať
Profilova fotka
@kacka0902 Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a ponuku Vám posielam do IP. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, Váš termín mám zatiaľ voľný. Pozrite si moju webstránku a ak sa Vám moje práce zapáčia, budem rada ak ma kontaktujete :)
Odpovedať
Dobrý večer, všem velmi děkujeme za nabídky, máme vybráno ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, dovolte, aby som Vam ponukol svoje sluzby. Moja firma je na trhu 15 rokov a mame bohaté skusenosti v oblasti svadobnej fotografie a svadobneho videa v rámci celého Slovenska a aj mimo neho. Pracujeme s najmodernejšou technikou. Pozrite si, prosim, našu web stránku. Prajem Vam pekny den. Palo Kalivoda