Hľadáme fotografa na svadbu 1.7.2017 v Leviciach

Profilova fotka
Hľadáme fotografa na svadbu za prijateľné ceny. Okresy Lv, Nz
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, kľudne pozrite môj web. Ak by Vás práca zaujala, stačí napísať email. S pozdravom Radovan Škohel
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
@natt750 Skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme rád doplním bližšie info :D
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, rada Vám ponúknem svoje fotoslužby :)
Odpovedať
Profilova fotka
@natt750 Pekný deň prajem. Som svadobný fotograf z NZ. Pozrite si aj moje svadobné fotografie :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravim, termin mam volny.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, s radosťou Vám ponúknem naše služby. Váš termín máme zatiaľ voľný. Ak máte nejaké otázky rada Vám na ne odpoviem. :-) Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň termín máme zatiaľ voľný :D ak by ste mali záujem sme mladá dvojka s ktorou sa určite nudiť nebudete a zažijete veľa pohody pri fotení...
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu. Najviac mám na FB. Keď Vás moja tvorba osloví, veľmi rád Vám odpoviem na otázky. :-) Martin
Odpovedať
Profilova fotka
@natt750 pozrite si aj moje svadobné fotografie
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň Rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu na webstránke alebo aj na sociálnej sieti. Tam nájdete viac z mojich prác, ceny ale aj referencie. Veľmi rád Vám odpoviem na Vaše otázky. Lukáš
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň váš termín máme ešte voľný sme mladá dvojka fotografov s ktorými sa nudiť určite nebudete , fotenie má byť aj zážitok a máte mať z neho krásne spomienky :D sme tu pre vás do konca roka je na všetky svadobné balíčky aj 50€ zľava :D
Odpovedať