Hľadáme fotografa a kameramana na 10.10.2015 Bardejov

Hľadáme fotografa a kameramana na 10.10.2015 Bardejov
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Do Bardejova nie je problém prísť. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. Ukážky mojej práce nájdete v mojom profile a na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, krasne fotky foti Miso Zborovjan, je priamo z BJ a je aj cenovo dostupny :) http://zbojnik.tumblr.com/
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Odpurúčam skvělého fotografa s ľudským prístupom Vladimiír Droblienka ktorýž je priamo z vašeho mesta .. ps: kvalitná práca.
Odpovedať
Profilova fotka
@mirka_vivka Dobrý deň milá nevesta, Váš termín mám zatiaľ voľný, viac info na mojom profile, popr. webovej prezentácii. Pri rezervácii do konca januára ponúkam 10% zľavu na celodenné fotenie. Prajem príjemné prípravy. S pozdravom, Ján Senčák
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, termin mam volny poslal som Vam IP. Ponukam Vam baliky akompletne aj s fotoknihami.
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám naše foto+video služby
Odpovedať
Profilova fotka
dobry den, venujte na svoj pohlad na nasu pracu na webe, az bude pacit, ozvite sa ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň môžete si pozrieť aj moju tvorbu pre vážny záujem ma môžete kontaktovať
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkame Vám kompletné služby skúseného tímu kameramana a fotografa z jedného štúdia. Ponuku posielam do IP. S pozdravom Martin Kavecký
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.