Hľadám profesionálneho fotografa a kameramana na 6.7.2013

:-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Ponúkame Vám naše služby. Skúste si pozrieť našu prácu! ;-)
Odpovedať
s braskom tvorime zohranu dvojicu. moju pracu najdete na mojej stranke, v pripade videa, ma kludne kontaktujte. pekny den
Odpovedať
Profilova fotka
@triple Dobry Den, Sme zohraty manzelsky par fotografka a kameraman. Tvorime vzdy spolu, urcite si pozrite nasu pracu, a istotne by sme sa vedeli dohodnut aj na zvyhodnenej cene. Zatial prajeme vela stastia so svadobnymi pripravami Andrea & Tomas Suchalovci duckling production
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň ponúkame vám aj naše služby, v prípade záujmu nás kontaktuje :)
Odpovedať
Profilova fotka
V prípade záujmu Vám vieme ponúknuť aj fotografické aj video služby v jednom balíku. Stačí nás kontaktovať mailom pre podrobnosti. Prajem pekný deň.
Odpovedať
Profilova fotka
Aj ja som tu ako fotograf. ;-) Ak by ste chceli "ušiť" fotky a miesto priamo na Vašu povahu a vkus a zároveň mať všetky dôležité okamihy a emócie zdokumentované, tak píšte volajte a dohodneme sa. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@triple Dobrý deň, ak ste si ešte nevybrali , dovoľte aby som svojou troškou do mlyna prispel aj ja :) - ponúkam kvalitné služby za prijateľné ceny. - portfólio si môžete pozrieť na mojasvadba , alebo na súkromnom webe. ostávam s pozdravom g.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, ak by sa Vám páčili moje foto, tak termín 06.07.13 mám zatiaľ volný. V prípade bližších info mi napíšte na mail. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@triple Dobry den prajem, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Moju prácu nájdete na www stránke. V prípade záujmu ma môžete kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň rada vám ponúknem moje služby ak máte radi niečo odviazané a nie zaužívané pózy tak som mladý človek plný nápadov a rada vám v prípade záujmu odpoviem na všetky vaše otázky
Odpovedať
Profilova fotka