Hľadám fotografa z okolia Popradu, Kežmarku na 14.9.2013

Poradte mi dobreho fotografa z okolia PP, KK, SNV na 14.9.13. Napisala som uz asi 10 a skoro vsetci su uz obsadeni alebo dost drahi. :-( Asi som sa zdohadala dost neskoro ale necakala som, ze to bude taky problem.
Odpovedať
Ivana A Peter Miller-Photography (Fb)
Odpovedať
pozrite si moje portfolio, pripadne web. viac info mozme mailom. pekny den
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Profesionalita, a skvelý pomer kvalita - cena... to je naša ponuka pre Vás! Ak si pozriete našu prácu budeme radi! ;-) A či sme pre Vás dobrí, to necháme na Vás!
Odpovedať
Profilova fotka
@datka1 Dobrý deň prajem, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a z dôvodu, že na Spiš chodím často tak sa s Vami veľmi rád stretnem osobne a prezentujem Vám, ako pracujem, ako môžu Vaše svadobné fotografie vyzerať, aké výhody a služby získate okrem fotografií. Prvotný náhľad na moju tvorbu môžete získať skrz www stránku a verím, že sa Vám bude páčiť.
Odpovedať
Profilova fotka
:-) Dobrý deň. Skúste si pozrieť našu stránku, prípadne zavolajte na t:0905257035, som z Levoče. Ponúkam Vám z jednej firmy foto aj video viac než 20 ročná profi prax. Foto a video z profesionálnou technikou s pozdravom Jozef Griger Videofamily.
Odpovedať
Profilova fotka
@datka1 Dobrý deň. Rád by som Vám dal do pozornosti aj našu firmu. Viac informácii o nás a našich službách môžete nájsť v našom profile, na webovej stránke, alebo nás môžete kontaktovať telefonicky, či e-mailom. Prajem pekný deň.
Odpovedať
Profilova fotka
Možno Vás zaujmu fotografie z nášho portfolia. Oceniť môžte kvalitu v primeranej cene. Viac info mailom alebo telefonicky. Krásny večer. Michal
Odpovedať
Profilova fotka
@datka1 Dobrý deň. Poskytujem fotoslužby v oblasti svadobnej fotografie. Liptovský Mikuláš a okolie. Viac než 10.ročná skúsenosť. Ak ešte nemáte zajednaného svadobného fotografa pre Váš svadobný deň, ponúkam Vám svoje služby. V pripade zaujmu si pozrite môj profil a web. :-)
Odpovedať