Hľadám fotografa na svadbu 6.5.2017 Palárikovo, Šurany

Zháňame fotografa na svadbu Palárikovo/Šurany 6.5. 2017.
Odpovedať
Profilova fotka
@ranuncul Pekný deň prajem. Som svadobný fotograf z NZ. Pozrite si aj moje svadobné fotografie :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som z Bratislavy, rada pricestujem a nafotím Vašu svadbu. Pozrite si moje fotografie a cenník na stránke.
Odpovedať
Profilova fotka
@ranuncul pozrite si aj moje svadobne fotografie, viac info na webe alebo osobne :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, termin mam volny
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry vecer prajem, termin mam zatial k dispozicii. Som z Nitry, viac o mne a mojej praci najdete na mojom webe :-) Dakujem pekne. Prijemny zvysok vecera prajem.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry vecer, ak budete mat chut a cas tak si skuste pozriet aj moje portfolio :)
Odpovedať
Profilova fotka
@ranuncul Dobrý deň, do internej pošty som Vám poslal ponuku. Ak by ste mala akékoľvek otázky rád Vám na ne odpoviem :)
Odpovedať
Profilova fotka
@ranuncul Ahojte, pozrite si moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete.
Odpovedať
ďakujem za všetky ponuky :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, prezrite si moj profil a web. Verim, ze vas moja praca zaujme! :) Staci napisat a rychlost, profesionalita a kvalita su zarucene ;)
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby ;-)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň.Váš termín mám zatial voľný. Viac foto aj cenník je na webe.V prípade záujmu alebo akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte.Ďakujem. Ivana T
Odpovedať
Profilova fotka
odporucam Helenku Jankovicovu Kovacovu ....s manzelom...su vyborny,su BA ale do týchto koncin docestuju zadara ako sa vravi....pre blizsie info mi napis,odporucam vsetkymi 20timi
Odpovedať
Profilova fotka