Hľadám fotografa na september 2017 v okolí Prievidze

Ahojte, Viete mi prosim odporucit dobreho fotografa v okoli Prievidze? Svadbu mame v sept 2017. Dakujem!!
Odpovedať
Profilova fotka
@vindi ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den Skúste si pozrieť i našu prácu . Sme manželská dvojica fotografov a pochádzame z Partizánskeho. Váš termín mame ešte voľný a na mesiac september možte momentálne uplatnit zľavu 50 euro. V prípade akýchkoľvek otázok nas neváhajte kontaktovať . S pozdravom Mirka a Maťo
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, ak chceš, kľudne prebehni aj moj web. Ak by ťa práca zaujala, stačí napísať. Prajem pekný večer :)
Odpovedať
Profilova fotka
@vindi Pekný večer prajem, pozrite si aj moju prácu. V prípade záujmu rád poskytnem viac info. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, skúste pozrieť aj moje práce. :)
Odpovedať
Profilova fotka
nech sa paci
Odpovedať
Profilova fotka
@vindi pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf z Bánoviec, viac info na webe alebo osobne
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu. Najviac aktuálnu mám na facebooku. Keď budete otázky, rád Vám odpoviem .-) Prajem Vám príjemný deň, Martin Almáši
Odpovedať
Profilova fotka
@vindi Skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme rád doplním bližšie info :D
Odpovedať
Profilova fotka
dobry vecer, ak je to este aktualne rad by som vam aj ja ponukol svoje sluzby....
Odpovedať
Profilova fotka
Ak sa Vám naša tvorba páči sme tá pravá voľba ... ponuka poslaná do IP
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý večer , prezrite si aj môj profil :) , nájdete tam vzorové fotografie pripadne navštívte moju webovú stránku alebo ma kontaktuje telefonicky Ďakujem.
Odpovedať
Profilova fotka