Hľadám fotografa na 21.6.2014 do Malaciek

Hladam fotografa na fotenie svadby dna 21.6.2014 . Miesto svadby - Malacky. Vopred dakujem za tipy a ponuky
Odpovedať
Profilova fotka
ponúkam foto služby za prijateľnú cenu. Som z Ba :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@bibbie Zdravím, termín mám zatiaľ voľný a cenovú ponuku Vám posielam do IP. Prajem pekný deň. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@bibbie daný termin mam volny, pozrite si moje svadobné fotky na webe, na facebooku :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@bibbie Ahoj, som vyštudovaná fotografka z BA. Máte nejakú predstavu o fotení portrétov? Chceli by ste nafotografovať celú svadbu? :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@bibbie Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, alebo viac a aj cenník na mojom webe. :)
Odpovedať
Profilova fotka
@bibbie Ponukam fotosluzby. BA
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, dovolte, aby som Vam ponukol svoje sluzby. Moja firma je na trhu 15 rokov a mame bohaté skusenosti v oblasti svadobnej fotografie a svadobneho videa. Moje posobenie je v ramci celeho Slovenska aj celej Europy. Pozrite si, prosim, našu web stránku. Prajem Vam pekny den. Palo Kalivoda
Odpovedať
Profilova fotka
Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady. Pozrite si naše fotogalérie a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, radi Vám svadobný deň krásne zdokumentujeme :) Navyše máte 3 samostatné fotografovania v cene jedného.
Odpovedať
Profilova fotka
@bibbie termín mám zatiaľ voľný, ak by Vás zaujala moja tvorba, rád poskytnem svoje služby :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rada Vám ponúknem naše služby. Spolupracujeme aj s inými firmami a ľuďmi. V prípade záujmu sa budeme na Vás tešiť :) S pozdravom
Odpovedať