Fotograf+kameraman na 6.6.2015 - svadba v Žiline?

Prosím nájde sa fotograf a kameraman za dobrú cenu na svadbu 6.6.2015 v Žiline? ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, som fotograf zo SNV a ponukam svoje sluzby:)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mam zatiaľ volný, som priamo zo Žiliny. Teším sa na prípadnú spoluprácu.
Odpovedať
Sme k dispozicii :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám zatiaľ voľný. Som priamo zo Žiliny. Pozrite si moje portfólio.
Odpovedať
Profilova fotka
@niki415 Dobrý deň, som vám plne k dispozícii :)
Odpovedať
Profilova fotka
Hodte info o dobrej cene..nech nas to nasmeruje.
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj @niki415, sme dve fotografky zo Žiliny, myslím že by sme mohli spĺňať tvoje požiadavky. Uvedený termín máme zatiaľ voľný. Našu prácu si môžeš pozrieť na našej stránke alebo na Facebooku. Podrobnosti ti rady pošleme do IP
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň prajem, ponúkam Vám moje služby. V mojom profile a takisto v nižšie uvedených odkazoch si môžete pozrieť moju prácu. V prípade, že sa Vám moja tvorba páči, neváhajte ma kontaktovať. S pozdravom Tomáš Pavčo fb: Svadobné fotografie - Tomáš Pavčo
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Naše služby sú tu pre Vás! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@niki415 Dobry den, skuste u nas :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, pozrite si naj profil, verime ze Vas zaujem :-)
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň Žanett, hlásim sa tiež do konkurzu. Váš termín mám zatiaľ voľný, kompletný cenník vo formáte pdf na stránkach. Prajem príjemné svadobné prípravy. S pozdravom, Ján Senčák
Odpovedať
Profilova fotka
Termín máme voľný, viac info emailom alebo na stránkach...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moja tvorba zaujala, neváhajte ma kontaktovať. Rád odpoviem na otázky. S pozdravom Tomáš Pavčo
Odpovedať
Profilova fotka
Žilina moja rodná :) Termín mám ešte voľný. Nech sa páči, pozrite si môj profil.
Odpovedať