Fotograf na 24.09.2016 Košice

Profilova fotka
Ahojte, hľadáme fotografa na svadbu na 24.09.2016 v Košiciach na celodenné fotenie a aj fotografa na umelecké fotografie (interiér + exteriér). Prosíme o zaslanie Vašich ponúk :) Veľmi pekne Ďakujeme :)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj @tatyanaa, budem rada, keď si pozrieš moje portfólio. Ak sa Ti zapáči, napíš! :)
Odpovedať
Profilova fotka
@tatyanaa Dobry - Tento termin mam zatial volny.
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@tatyanaa Dobrý deň milá nevesta. Som svadobná fotografka z Košíc s Váš termín mám zatiaľ voľný. Moju prácu i kompletný cenník nájdete na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, termín zatiaľ voľný, v prípade záujmu ma prosím kontaktujte! Dávid Doroš
Odpovedať
Profilova fotka
ponuka poslaná do IP ... pokiaľ máte záujem o mladý tím vždy dobre naladených a vtipných umelcov, tak sme k dispozícii dobrá nálada + kvalitne odvedená robota je u nás zárukou
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať. Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby ;-) Nie som z Košíc, ale nie je problém pre mňa prísť kamkoľvek.
Odpovedať
Profilova fotka
Ďakujem všetkým veľmi pekne :) fotografa už máme vybratého :)
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, veľmi rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si aj moje web stránky a facebook. Keď Vás moja tvorba osloví, rád Vám odpoviem na otázky.
Odpovedať
Profilova fotka
Fotíme po celom slovensku ak by ste mali záujem :D
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@tatyanaa Dobry den, termin zatial mame este dostupny pre Foto (fotografa) rovanko aj Video (kameramana) staci sa vcasne ozvat . ;-)
Odpovedať
Profilova fotka