Fotograf Košice na 5.9.2015

Ahojte, viete mi prosím poradiť alebo odporučiť nejakého fotografa z KE alebo takého, ktorý bol do KE ochotný prísť ? Tých ktorých som oslovila, tak sa nejako neozývajú, čomu sa dosť čudujem, však im ide o kšeft. Ďakujem veľmi pekne.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, nemám problém pricestovať hocikam na Slovensku. Na stránke nájdete informácie a portfólio. Ak by ste mala akékoľvek otázky rád Vám na ne odpoviem :)
Odpovedať
Profilova fotka
mat viac ako peknu svadbu, je volba u nas. Poponahlajte sa s terminom,je to uz o chvilu
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, možno by si mohla skúsiť pozrieť aj moje portfólio :) Pre viac info píš!
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám predbežne voľný. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby a v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
@piskotka128 Dobrý deň milá nevesta, skúste daných fotografov osloviť ešte raz, trebárs v predvianočnom zhone a počas sviatkov nemali jednoducho čas sa dostať na net (na email). V prípade, že Vás osloví moja práca, rád ponúknem svoje služby. V košiciach fotím rád a Váš termín mám voľný. S pozdravom, Ján Senčák PS. Uvedené fotky boli fotené ešte na film v júni 2006.
Odpovedať
Profilova fotka
my sme mali fotografa Vladimira Droblienku. mozes kuk nas album. bol paradny a vsetci chvalia fotky. cena oproti Kosickym fotografom je ovela lepsia. :)
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
termín ešte voľný
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Článok sa načítava...
Profilova fotka