Fotograf a kameraman Spisska Nova Ves 16.5.2015

Ahojte, viete odporucit fotograf a kameraman, resp. kto ma volny termin 16.5.2015 Spisska Nova Ves? DAkujem :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@bromid Dobrý deň, u mňa zatiaľ voľno ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@bromid Dobrý deň, som fotografka z Košíc a zatiaľ mám voľný Váš termín. Do SNV chodím fotiť taktiež. Portrétne svadobné fotenie môžete mať v cene už od 250,- Eur. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
@bromid Skúste si pozrieť aj moju tvorbu, fotievam na Liptove, čo je SNV naskok ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás!
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý den, tento termín máme volný a rádi za Vámi přijedeme. Na našich stránkách naleznete fotografie a veškeré informace o nás. Hezký den
Odpovedať
Profilova fotka
Termin mam volny. Viac info v profile alebo na stranke.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
odporúčam Plutofoto Tomáš Hudáček zo SNV a kameramana Jara Dzurmana z LE alebo Nordcam z PP :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som zo Spišskej Novej Vsi a termín mám zatiaľ voľný veľmi rada prídem nafotiť Vašu svadbu. ;-) ...mám skvelé miesta na fotenie portrétov. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, skús pozrieť moje portfólio aj na mojej fb stránke. Možno Ti môžem ponúknuť to, čo hľadáš. :) Pre viac info kľudne píš.
Odpovedať
Profilova fotka
@bromid pozrite si aj moje svadobne fotografie, termin mam volny
Odpovedať
Profilova fotka
@vlnkafoto ahoj! A co 08.08.2015? Je to ešte voľne?? Vďaka
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@lenkaronan ahoj :) Nuž 8.8.2015 sa žení môj kamarát, ktorý ma zatiaľ neoficiálne požiadal o nafotenie svadby. Dnes preverím, či to platí a hneď dám vedieť!
Odpovedať
Profilova fotka
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka