Fotograf a kameraman 19.9.2015 Hlohovec

Profilova fotka
viete odporučiť nejakého sikovneho kameramana a fotografa za dobrú cenu?
Odpovedať
Profilova fotka
Tak ja by som jednoznačne odporučil seba. Som veľmi šikovný :D Na mojej stránke sa o tom môžete presvedčiť. Do IP som Vám poslal ponuku.
Odpovedať
Profilova fotka
@ajka1611 pekný sviatočný večer,poslal som Vám poštu s bližším info 😉
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, skús pozrieť moje portfólio. Možno Ti môžem ponúknuť to, čo hľadáš. :) Pre viac info kľudne píš.
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj @ajka1611 mam volny termin 19.9 pre tvoju svadbu, som fotograf, pozri si moje portfolio, a ak sa ti zapaci, nevahaj ma kontaktovat. Daniel
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
Dobrý deň, sme tím ľudí (viď fotografia) zo svadby na Červenom kameni. :-) Ponúkame Vám foto - video služby. Spolupracujeme aj s inými firmami a ľuďmi. Ak máte záujem o bližšie info rada Vám odpíšem. :-) Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
@ajka1611 Dobrý deň Ajka a Daniel, neviem, či som šikovný fotograf a do akej miery mám dobré ceny. To necham posúdiť na Vás, nakoľko cenník mám transparentný priamo na svojich stránkach. V každom prípade hlásim sa do konkurzu nakoľko Váš termín mám zatiaľ voľný. Fotím po území celej republiky i za jej hranicami. S pozdravom pekných januárových dní a príjemných príprav, Ján Senčák
Odpovedať
Profilova fotka
@ajka1611 ahoj, pôsobím v TT a Váš termín mám volný, ak sa fotky budu pačiť velmi rad poslem viac info do mailu.
Odpovedať
Profilova fotka
Rad vam ponuknem moje sluzby :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie.
Odpovedať
Diskusia pokračuje po 2 mesiacoch
Profilova fotka
Dobrý deň. Pozrite moju prácu. Pokial Vás zaujme napíšte. Rád Vám urobím kvalitnú pamiatku na Vašu svadbu. Z úctou Peter Mrázik
Odpovedať