Fotograf 12.5.2018 Topoľčany

Profilova fotka
Ahojte hľadám fotografa na svadbu 12.5.2018 :) Viete mi poradiť niekoho?
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň Váš termín máme voľný. Dovolila som si Vám poslať IP s bližšimi informáciami. Ak by vás naša práca zaujala budeme rady ak nás budete kontaktovať S pozdravom Mirka a Maťo
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, skúste pozrieť moje práce. Váš termín mám zatiaľ voľný :)
Odpovedať
Profilova fotka
;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Termín mám voľný.
Odpovedať
Profilova fotka
@kiara08 Pri výbere fotografa si nevšímajte iba dokonalé nastajlované portréty. Platíte fotografa za celodennú prácu, žiadajte od fotografov celé svadby a pozrite si ich niekoľko, aby ste mali istotu, že fotograf má konzistentný štýl a nespravil pekné fotky iba vďaka prostrediu. Portrétové fotenie ako-tak zvládne relatívne veľa fotografov, ale nafotiť celú svadbu na slušnej úrovni iba málokto. Viac informácií posielam v správe.
Odpovedať
Profilova fotka
@kiara08 som fotograf z Bánoviec, pozrite si aj moje svadobné fotografie, termin mam volny, viac info na webe alebo osobne
Odpovedať
Profilova fotka
Ponukam Luxusne fotografie odlisujuce sa od priemeru..
Odpovedať
Profilova fotka
dobrý deň termín máme zatiaľ voľný ak by ste mali záujem sme z Partizánskeho a sme mladá dvojka okolie poznáme ak by sa vám naša tvorba páčila sme tu pre vás
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Váš termín máme zatiaľ voľný. :-) V prípade, že Vás oslovila naša tvorba rada Vám pošlem cenovú ponuku do IP. Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, Vas termin mam volny a budem rad ked si pozriete moju pracu na webstranke. Do pozornosti davam hlavne sekciu Blog kde najdete fotografie z celych svadieb - svadobne pribehy (nielen portrety). Ak budete mat zaujem, rad Vam poslem cenovu ponuku :)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka