6.6.2015 Stary Smokovec - fotograf, kameraman, DJ alebo kapela

Dobrý deň, ahojte Ako som písala uz v nazve, na našu svadbu, ktorá sa koná 6.6.2015 v Starom Smokovci hľadáme šikovného a kreatívneho fotografa, kameramana, DJ pripadne kapelu a možno 1-2 huslistov ktorí by nám zahrali na obrade :-) ďakujem za info. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer,ponúkam svoje fotoslužby 😊 Moje foto si môžte pozrieť v profile alebo na webe a FB.Ak sa rozhodnete pre mňa,bude mi cťou s Vami spolupracovať 😊Prajem pekný večer
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý večer, skúste pozrieť moje fotografie. Termín voľný :)
Odpovedať
Profilova fotka
@tinka131 Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný, ponúkam Vám svoje služby. Som fotografka z Košíc, ale pochádzam spod Tatier a rada fotím aj tam. Moju prácu môžete vidieť na mojej web-stránke + najnovšie práce na FB funpage VlnkaFoto.sk. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ak sa Vám páči naša tvorba radi sa postaráme o Vás na Vašej svadbe. V IP som Vám poslala služby, ktoré ponúkame. Sme tím ľudí a dokážeme sa postarať o foto-video-DJ-výzdobu na Vašej svadbe :-) Fotili sme sa na svadbe na Červenom kameni. :-) (viď fotografia) V prípade záujmu sa budeme na Vás tešiť. S pozdravom Lucia Laczová
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, skús pozrieť moje portfólio aj na mojej fb stránke. Možno Ti môžem ponúknuť to, čo hľadáš. :) Pre viac info kľudne píš. Perfektné Tatranské prostredie! Na Tatry sa vždy obzvlášť teším! :)
Odpovedať
Profilova fotka
@tinka131 Dobry den termin mam volny, cestovne je v baliku ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@tinka131 Dobry den, som fotograf zo Spisskej Novej Vsi a ponukam Vam svoje sluzby.)
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás! Naša spoločnosť zabezpečuje kompletné služby! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka