Menu Forum

4.6.2016 Fotograf a videeograf Trencin a okolie, Ilava a okolie

8. jan 2016  • 
fotoportrét
fotoportrét
1nikus5
4
Registrovala sa 14. júna 2015 na mojasvadba.sk. Pridala 20 príspevkov. Má 2 priateľov. Dubnica nad Váhom, okres Ilava.
fotoportrét
fotoportrét
1nikus5
4
Registrovala sa 14. júna 2015 na mojasvadba.sk. Pridala 20 príspevkov. Má 2 priateľov. Dubnica nad Váhom, okres Ilava.
 Mala som vela dobrych fotografov , no vsetci na nas termin su uzz obsadeny, poprosim ak niekoho dobreho ss kym mate skuseenoost vy alrbo niekto koho poznnate ma, napiste mi ich sem. Dakujem
9. nov 2015 o 20:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
 Pridaj príspevok
fotoportrét
fotoportrét
mkstudio
Štúdio KAMA
Martin Kavecký PRO

Foto a video - Okres Žilina
2
fotoportrét
fotoportrét
mkstudio
Štúdio KAMA
Martin Kavecký PRO

Foto a video - Okres Žilina
2
 Dobrý deň, ponúkame Vám naše služby fotografa a kameramana. V prípade záujmu nás môžete kontaktovať, radi Vám vyjdeme v ústrety. Študio KAMA
9. nov 2015 o 20:39  •  www.studiokama.sk  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
fotografovanieeu (34 r.)
Svadobný Fotograf
Svadobný Fotograf PRO

Foto a video - Okres Námestovo
25

“Uvoľnil sa mi 8 a 28 október zľava 50% na plný balík. V Balíku máte Prvé fotografie do 48 hodín, Fotostena na svadbe, Fotoalbum, fotokniha, fotoplatno, fotoslideshow, 60 tlačených foto a omnoho viac..”
(Pred 2 mesiacmi)

fotoportrét
fotoportrét
fotografovanieeu (34 r.)
Svadobný Fotograf
Svadobný Fotograf PRO

Foto a video - Okres Námestovo
25

“Uvoľnil sa mi 8 a 28 október zľava 50% na plný balík. V Balíku máte Prvé fotografie do 48 hodín, Fotostena na svadbe, Fotoalbum, fotokniha, fotoplatno, fotoslideshow, 60 tlačených foto a omnoho viac..”
(Pred 2 mesiacmi)

@1nikus5 Dobrý deň, Váš termín mám ešte voľný emoticon
9. nov 2015 o 20:41  •  www.fotografovanie.eu  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
milanmatuska
Milan Matuška
Milan Matuška PRO

Foto a video - Okres Trnava
8