Zoznámte sa s možnosťami vášho PRO účtu

25. sep 2017

Prezentáciu na profile Profesionála môžeme rozdeliť na dve zložky. Neaktívna zložka profilu, ktorá zahŕňa základné informácie o vás a vašej práci a zobrazuje sa v katalógu Profesionálov. A potom je tu aktívna časť, ktorá vám môže pomôcť k väčšiemu zviditeľneniu sa, pričom nástrojmi k tomu sú Fotoblog, Shop a Fórum.

Vypĺňanie rutinných informácií nikto nemá rád. Avšak majú svoj zmysel.

Na samom začiatku vášho profilu nájdete rámček s „vizitkou“. Obsahuje prevažne kontaktné údaje, na ktorých Vás záujemcovia zastihnú. Nezabúdajte na to, že každému zákazníkovi vyhovuje iný typ komunikácie, preto nevynechajte telefónny kontakt, mail a web.

Popis činnosti“ využite tento priestor na predstavenie vašej firmy, vlastnej osoby, popíšte čo je vašou náplňou práce a čo viete ponúknuť užívateľom stránky. Rozsah textu je na vás, aj keď používatelia dávajú prednosť kratším a prehľadným textom. Dôležité je, aby ste v ňom obsiahli všetko, čo si myslíte, že by mali o vás zákazníci vedieť. Využite aj formátovanie textu, či možnosť vložiť video z embed kódu.

Fotky vašej práce“ by mali byť reprezentatívnej vzorky, stačí ich preto zopár avšak dajte si záležať na ich výbere. Šancu ukázať viac z vašej práce ešte dostanete, preto netreba užívateľov „zaťažovať“ uverejnením celého vášho portfólia hneď v úvode.

Portrét. Za firmou vždy stojí človek, nie logo, ani produkt, preto chceme, aby v tejto časti bola odkrytá vaša identita. Ste početnejšia skupina? V takom prípade povoľujeme dve osoby na portréte a to najlepšie tie, ktoré budú mať na starosti spravovanie profilu.

Okienko pre odkaz na „fanúšikovský“ facebook vám môže priniesť nových návštevníkov a fanúšikov a logo je vizuálnym prvkom, ktorý môže prispieť  k rýchlejšiemu identifikovaniu vašej firmy.

Užívatelia vidia náhľad z týchto informácií aj v katalógu Profesionálov. Je vhodné preto nezanedbať tento úvod vašej prezentácie, pretože ovplyvňuje prvý dojem, ktorý si o vás vytvárajú.

Fotoblog. Shopy. Fórum. Aktivity, ktoré vás posúvajú bližšie k zákazníkom.

Pre ešte lepšie zviditeľnenie na stránke sa môžete ostatným používateľom pravidelne pripomínať a byť im na očiach vďaka ďalším možnostiam, ktoré Vám profil PRO prináša.

Vo fotoblogu môžete uverejňovať albumykrátke správy a články. Príspevkami viete byť nápomocný ostatným užívateľom, ktorí sa registrovali na našom portáli práve preto, aby nazbierali mnoho rád a inšpirácií a našli odborníka pre ich problém. Zároveň je tento priestor vhodný na predstavenie vášho portfólia, čiže je fajn ho pravidelne dopĺňať o nové príspevky.

Shopy sú priestorom, kde môžete ponúknuť svoje služby či produkty aj priamo k predaju. Je to miesto, kde prebieha ponuka a dopyt, preto nie je potrebné potom inzerciu vkladať inam.

Fórum navštevujú všetci užívatelia, teda ako „bežní“, tak aj Profesionáli. Nachádzate tu svojich potenciálnych klientov, ktorých môžete osloviť s ponukou služby. Je to aj priestor pre nadväzovanie priateľstiev, nezáväzné komunikovanie s cieľom poradiť, či pomôcť s určitým problémom a aj tým sa medzi ostatnými zviditeľniť.

Každá jedna zložka Vášho profilu má svoj zmysel a jej vyplnenie o vás podáva ucelenejší obraz. Je na vašom rozhodnutí akú formu na oslovenie potenciálnych zákazníkov si zvolíte, pretože aj váš prístup k nim je osobitý. Myslite však na to, aby ste tvorili o sebe pozitívny obraz a  ponúkli čo najlepší servis aj na pôde nášho portálu :).