@lili205 ahoj, no bola sm na prvej skuske ale nedam ti tu fotky leboje t zbytocne :) kedze je to len prva cast siat a nie je to este hotove. Ale ma napadlo ze ja mam na maily co mi poslali saty ktore uz robili, mozem ti poslat ak mi posles mail :) moje b mali byt skoro hotove buduci tyzden a uplne hotove ten dalsi :)
caute baby, aj ja som zvedava na tie hotove saty. paci sa mi jedny, co maju na stranke a bolo by super mat taketo ako svoje a nielen pozicane. dajte potom vediet
Babbyyyy, ja uz mam svoje satky do Simple choice doma :) baby su velmi velmi sikovne, vrelo odporucam, perfektny pristup, detailistky, poradia :) velmi dobra praca :) som nadsena ..
pozrite kludne moj album ;)
Ahojte dievčatá. Tak ja som sa dnes dozvedela o tejto firme a neviem či skúšať alebo nie.. Nemôžete pridať nejaké fotky už hotových šiat??? Svadbu máme v septembri a vlastne ani neviem či by mi to dovtedy stihli ušiť, tak keby sa nejaká našla čo mi poradí budem vďačná, lebo netuším kam ísť zháňať, len viem, že nechcem požičané.
Ak by mal niekto mailové fotky, tak mi ich môže kľudne poslať na môj email - i.petrikova16@gmail.com
vopred ďakujem. :-)
Ahojte, simple choice never ever!!!!!! Neodporucam ani nahodou 5 dni pred svadbou som si vyzdvihla svadobne saty a cele zle, som plakala nad nimi cely vecer. Latka sa parala nebolo to poriadne obsite, par kvietkov som nasla odpadnutych v obale, nakrivo usite, nitky trcali, obhoreta cipka na korzete a mnoho dalsieho.....V stredu pred svadbou mi dosli od nich popolnocne a to bola este vacsia katastrofa, tolko stresu a nervou som uz dlho nezazila a to som tehotna.... Pripajam videjko z popolnocnych, skoda ze som nenakrutila aj svadobne, tie som v panike rychlo odniesla do opravy, kde ich cele popresivali a upravili na novo. www.youtube.com/watch?v=8Dh5szvzKno
a preco to nereklamujes? vid obchodne podmienky:
9.8. Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že vyplní formulár na uplatnenie reklamácie a doručí ho predávajúcemu.
9.11. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
Rozhodne by som tie saty vratila, su nenositelne a pokial by mali problem s vratenim penazi, tak postupit na SOI. :-p
@janina824 neviem ako sa ti to mohlo stat....nerozumiem...ja mám od nich svadobné a popolnocne a som aozaj happy a spokojná ako sú usite...a to sili aj mojej mamke a sestre a tiež sú spokojné...
ja mám od nich šaty, bola som spokojná so všetkým - výberom látky aj s prístupom. a to som si dala šiť podľa viacerých obrázkov a veľmi atypické šaty... len už ich mám v bazáre lebo svadba sa nekonala...
@janina824 aj ja som zhrozená, to sa mi nechce veriť že toto spravila tá istá firma (krajčírka)... dúfam, že si dostala odškodné :-(
Ja mam tiez od nich svadobne saty, bola som na troch skuskach, vsetko bolo v poriadku. So vsetkym som spokojna.. preto nerozumiem ako sa to mohlo stat a tiez sa mi to nechce verit...
babenky neviem kde sa stala chyba...... a ano peniazky som si vypytala spat, ale bola som charakter a nechala im nieco za material. Ked pojdete na facebook na ich stranku simple choice najdete si tam dalsiu negativnu recenziu z juna ohladom svadobnych siat a taktiez komunikaciu dievcat a osocovanie daneho zakaznika co sa mne vyslovene nepaci!! Ja som tam pridal aj par fotiek zo svadobnych siat. Preto som velmi prekvapena, ze ich tu ospevujete ake boli super, no neviem ci mali zle dni alebo vlastne mesiace.... A okrem tejto facebokovej zlej recenzie som sa dozvedela o dalsej pred dvoma dnami, tak ja len nechem aby niekto este prezil to co ja a hlavne podotykam som v piatom mesiaci tehotenstva a tento stres pred svadbou mi neprospel a uz vobec nie mojmu babatku...
Je nam velmi luto, ze ste s nami mali zlu skusenost janina824, len by som chcela podotknut, ze Vy ste si saty nechali a peniaze ste dostali do 2 hodin naspat, co sa tyka nasej komunikacie so zakaznickami vzdy sa snazime vyjst v ustrety, a ak s nami niekto nebol spokojny vratili sme mu peniaze.
Ach jaj skoda to rozoberat lebo to dopadne ako s komunikaciou co mate s inou nespokojnou zakaznickou na FB. Popolnocne som Vam hned vratila a za svadobne som Vam tiez nechala nejake peniaze co ste dali na material, takze nikde som nespominala, ze ste mi nevratili peniaze (precitajte si este raz prispevok)
A mne je tiez neskutocne luto, ze som na Vas nadabila, nie som clovek ktory sa msti ale toto bol pre mna riadny extrem....ajzla reklama je reklama a Vy by ste sa mali hlavne z nej poucit! Len je zvlastne, ze sa Vam nieco podobne stalo v juni a hned juli so mnou, tak asi sa poucit nechcete.....