Negatívna skúsenosť so salónom Mia Sposa v Bratislave

Pôvodne som si vybrala šaty v decembri minulého roka po tom, čo som strávila víkend návštevou celej rady svadobných salónov v Bratislave. Keďže bývam v Londýne, bolo dôležité, aby som si vybrala šaty zavčasu a taktiež som chcela predísť zbytočnému stresu bližšie k veľkému dnu. Keď som znova navštívila salon Mia SPOSA v auguste (zhruba štyri týždne pred svadbou), aby som sa uistila že zarezervovane šaty boli stále dobrou voľbou, všimla som si nedostatky na šatách. Bolo tam zopár drobných škvŕn a dier, ale čo bolo veľmi znepokojujúce, bolo poškodenie upevnenia na zadnej strane šiat, čo by znamenalo, že šaty sa môžu ‘rozletieť’ v priebehu dňa (Keďže mam väčšie prednosti, toto bola moja skutočná starosť). Avšak majiteľka Lucia Piterka sľúbila, že všetky tieto chyby budú pred vyzdvihnutím siat odstránené. Bola oboznámená s tým, že by som mala doraziť do Bratislavy len dva dni pred svadbou, a že by moja sestra vyzdvihne šaty. Skúšala som si šaty vo štvrtok popoludní, dva dni pred svadbou. Poškodenie bolo stále tam a bolo jasné, že nikto sa ani neobťažoval pokúsiť sa ho opraviť! Ja a moja mamina sme sa pokúšali kontaktovať pani Piterku vo štvrtok popoludní a v piatok a to telefonicky aj e-mailom. Nakoniec sme sa dovolali, ale jej postoj bol skôr znudený a nezdalo sa, že ju zaujíma moje rozhorčenie. Jej riešenie bolo prísť do jej salónu (deň pred svadbou! Akoby som nič iné na starosti nemala) a že ona sa bude snažiť opraviť alebo by som si mala skúsiť iné šaty. Trvalo mi celý víkend vybrať tie šaty, ktoré som si vybrala a vydávala som sa na druhý deň, takže to naozaj nebola rozumná voľba. Potom majiteľka salóna požiadala o fotky škôd, ktoré som jej poslala, ale to nebolo veľmi užitočné pre momentálnu situáciu. Našťastie, moja mamina je veľmi dobrá s ihlou a niťou a bola schopná opraviť väčšinu z dier. Upevňovanie bolo stále zlomené, avšak musela som zariskovať a ist v tých šatách, keďže inak sa nedalo. Šaty našťastie vydržali väčšinu dňa, otvorili sa len vtedy, ako ma môj manžel zdvihol a preniesol dverami do svadobnej siene. Mojim sestrám sa podarilo nájsť nejaké zicherky a udržať šaty dokopy, takže som mohol aspoň odtancovať prvý tanec a šaty som zmenila bezprostredne potom. Pri návrate šiat (ktoré boli teraz v lepšom stave, ako keď som ich dostala) ma sprevádzal môj manžel. Znovu sme spomenuli naše sklamanie, avšak pani Piterka bola opäť dosť odmietavá a nepripustila že stres ktorý sme si prežili bol spôsobený nedostatkom jej profesionality. Po poukázaní na spôsobený stres, nám odpovedala: " Myslím si, že preháňate, nie? Je to len pár dier ''. A taktiež: " Hovorila som s mojím právnikom a on hovorí, že vám nemusím dať nič. "" Udivuje ma aký bezcitný, lenivý a neprofesionálny prístup mala majiteľka salóna. Poučenie z príbehu? Vyhnúť sa salónu s touto majiteľkou za každú cenu!
Odpovedať
:-( hrozne...a nie,neprehanas, toto ti naburalo celu pohodu v tento vynimocny den...zial,aj taki su ludia
Odpovedať
@lenkulka Je mi ľúto čo sa ti stalo pretože, si to nezaslúži ani jedna nevesta, proste je to niečo neprípustné, že ti dali roztrhané šaty, za ktoré si neplatila určite málo a postoj salónu ani nehovorím. No, ale na tvojom mieste, keď si si to všimla, prečo si do toho išla???? Vieš, je mnoho salónov a obchodov kde si môžeš kúpiť vlastné, nové a nikým nezničené šatičky a nehovorím o tom, že sú fotené stále tie isté dokola. Trošku si aj ty pochybila, že si viac nehľadala, možno si nemala toľko času, ale dnes si s malým cenovým rozdieľom možeš kúpiť vlastné a nie obnosené. Určite sa tak salón nemal zachovať!!!
Odpovedať
skutočne proklientský prístup. Podľa mňa sa vyslovene na to spoliehala, že predsa 2 dni pred svadbou nebudeš vymýšľať a pôjdeš takmer v hocičom... túto reklamu, ktorú si im spravila si skutočne táto "milá" pani zaslúži... @petrana01 ako môžeš povedať, že si za to môže aj sama? áno dajú sa kúpiť hotové svadobné šaty ale v cenovej relácii požičovného sú to buď staršie kolekcie (už nosených šiat) alebo šaty kvalitatívne iné ako väčšina značiek ktoré salóny ponúkajú (za 500 eur novú kolekciu napr. pronovias rozhodne nekúpiš). spoliehala sa na to, že chyby, ktoré šaty mali dovtedy opravia, čo bola mimochodom ich psia povinnosť, buď ich opraviť alebo objednať nový model, ak vady boli neodstrániteľné, resp. o tom, že šaty sú zničené a opraviť sa nedajú informovať nevestu dostatočne vopred a ponúknuť riešenie (výber iných šiat, vrátenie zálohy...)
Odpovedať
@zuska_bluzka no 500, za obnosené??? hm to celkom dosť a také diery sa nedajú odstrániť a ver mi pri súčasnej ponuke a nadbytku nájdeš a vysokokvalitné šaty, za primeranú cenu , nie len také akože...., treba hľadať, a proklientský prístup musí mať profesionál nie ja, to bol môj názor
Odpovedať
@petrana01 takze na otazku preco som do toho isla - jednak som bola v ba len na otocku, ale co je podstatne, vsetko to boli zavady ktore sa daju opravit... Kedze na to Mali mesiac vazne som si myslela, ze si urobia svoju pracu... O to vacsie sklamanie a ten stres..no nezelam nikomu veru
Odpovedať
@petrana01 úplne bežne to robia tak, že našijú nový tyl... oprava pomaly za pár eur, no to by musel byť najprv záujem to opraviť... bola by som trochu opatrná v tvrdeniach o vysokokvalitných šatách a pod. to čo je pre jedného svetová kvalita je pre druhého bežný štandard.
Odpovedať
Profilova fotka
Šaty mali prosto opraviť alebo oznámiť že sú aké sú a riešiť to. Alebo objednať nové. Keby sa mi toto stalo asi by ma porazilo. Či sú super značkové alebo nie každá očakávame že pre nás budú top. Veď o to ide. Prístup fakt 0 bodov. Úprimne je mi to ľúto.😞
Odpovedať
@zuska_bluzka súhlasím s tým vyjadrením o úrovne kvality
Odpovedať
Ja som mala takisto roztrhané šaty, bola som si po ne vo štvrtok pred svadbou, našťastie som si ich však ešte vyskúšala a v piatok som strávila vyše 3 hodín v salóne, kde mi zašívali diery a upravovali šaty na mieru, lebo mi vôbec nesedeli a mala som pokrivený celý korzet :((( takže asi tak...nejedná sa však o tento salón, ale salón v TN.
Odpovedať
neviem ako vy, ale ja ocakavam neporusene saty v pozicovni bez rozdielu aka je to znacka a kvalita. ak je nieco lacne, neznamena to, ze to mozu ponukat poskodene a drahe veci musia byt neposkodene. okrem toho si myslim, ze veta s pravnikom bola iba blabol. to sa hovori, aby ludi zastrasili lebo ked pocuju slovo "pravnik" tak mnoho ludi ma husiu kozu. Ja by som sa na tvojom mieste tiez informovala u pravnika, ci sa da v tomto pripade nejak postupovat
Odpovedať
Daj svoju recenziu aj medzi Google recenzie, alebo na FB, ak si tak este neurobila, nech sa o tom dozvie co najviac ludi a potenciálnych zakaznicok
Odpovedať
@soave myslím, ze sa mýliš. Neporušené saty mas nárok vtedy ak si kupuješ úplne nové saty. Ak si požičiavas saty za štvrtinu ich ceny, musíš rátať, ze nebudú ako nové a diery, alebo nejaké malé nedostatky tam nájdeš určite. A to je v poriadku. Lebo salón nakupil tie saty a musi ich niekolko krát požičať aby sa im vobec vrátila investícia do nich. Ale súhlasím ze mali tie saty pozasivat.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Ja ti tiež radím ako písala vyššie @markina88 aby si dala recenzie všade, kde sa to dá. Tvoju skúsenosť to už síce nevráti, ale minimálne pomôžeš budúcim nevestičkám pri výbere salóna...
Odpovedať
@bejka3 to asi nemyslíš vážne, však? keď si požičiavam šaty, mám rátať s nedostatkami? to kde si na takú hlúposť prišla? dokonca je mojou povinnosťou šaty vrátiť neporušené, tak aby ich mohli požičať ďalšej neveste, takže tu jednoznačne pochybil salón... ja som si požičiavala šaty zo salónu FANY v BA (ktorý mimochodom maximálne odporúčam), šaty som skúšala v januári a v septembri som ich prevzala v dokonalom stave a keď som ich vracala, taktiež ich prezreli
Odpovedať
@bejka3 ylis sa ty a velmi rada by som vedela na zaklade akeho ustanovenia to tvrdis. lebo nikde som nic take nenasla. Tpvar (aj pri pozicovni) ma byt v stave, ktory dovoluje bezproblemove uzitie vyrobku. Pokazene drzanie siat znemoznuje 100% funkciu vyrobku preto je tovar vadny a nemal by ani byt v ponuke
Odpovedať
Ja len tvrdím, ze saty zo salónu, ak si ich poziciavate nemôžete mat ako nové, ale prípustné su aj malé nedostatky. Samozrejme ze majú spĺňať funkciu a nemajú byt polorozpadnutom stave, ze sa tibrozpadava korzet. Ale strasne som zvedavá, ci si @zuzuliennka vrátila saty bez jedinej dierocky. Ak ano tak si ich nemohla mat na sebe oblečené. Lebo ja som bola minuly víkend na svadbe a nevesta si dávala na saty pozor ale pri tanci jej ich baby zachytávali opatkami. Takze na 100%tam dierky boli na spodu.
Odpovedať
@bejka3 predstav si, že šaty som mala na sebe v sobotu 10.9 od 10:00 do nedele 11.9 do 01:00 a nebola na nich žiadna škvrnka, žiadne zatrhnutie, ani len voda mi na ne nefrkla a tancovala som tak, že svalovku som mala ešte v pondelok.. že niekto nevie dávať pozor na šaty, nie je moja chyba.. šaty som vrátila v 100% stave a ver tomu, že z parketu som sa ani nepohla
Odpovedať
@bejka3 na profilovke dokonca v nich čupím, tancovala som aj s malými deťmi a šatám sa nič nestalo 😉😉
Odpovedať
@bejka3 to je hlupost, saty ktore si poziciavas zo salonu prave MAJU BYT AKO NOVE! V cene pozicania je predsa aj nasledna cistiaren a davanie siat do podovneho stavu, aby boli pripravne pre dalsiu nevestu. Zazila som x svadieb, kde pri tanci stupali neveste na suknu, bolo pocut trhanie a podobne, ale toto vsetko je vec s ktorou seriozny salon rata a berie ako samozrejmost, ze pouvolnovane casti siat pozasivaju do stavu v akom boli saty pred pozicanim! Ak to tak nie je, tak nejde o seriozny salon...o takom zrejme hovoris, lebo inak si neviem vysvetlit odkial toto mas
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?