Plánuje niekto svadbu v auguste 2009?

Profilova fotka
Planuje niekto svadbu v auguste 2009? :-N
Odpovedať
1
2
37
pod k nam do temy 2009
Odpovedať
Profilova fotka
tak uz som aj v teme 2009...tento rok sa do tychto dvoch tem uz asi prida viac dievcat...tato tema augustova je specificka pre letne nevesty....uz mame konecne pevny termin..15.8.2009:-)))na meninky:-))
Odpovedať
Ahojte zienky!Aj ja sa k vam pridavam a letusik,mame spolocny termin :-)
Odpovedať
Profilova fotka
to je super lilly, mozme spolu planovat x-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahojte pridavam sa my mame termin 22.8.2009
Odpovedať
Profilova fotka
vitaj anjelik :-)
Odpovedať
Ahooj anjelik!Tak postupne sa nam to tu bude zaplnat :-) Letusik,mas uz nieco nove?nejake konkretnejsie predstavy?lebo ja zatial velmi nie.Bola som na svadobnej vystave 1.marca v PP-pozbierala som dost kontaktov na fotografov,kameramanov a teraz ked je cas,pozeram ich webove stranky. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
nemam lilly.stale rozmyslam nad lokalitou. ak ta niektore web stranky zaujmu, posli mi IP, d!ja byvam mimo Sr, tak sa tazko dostanem na svadob. veltrh...zatial len skumam na nete co sa mi paci a co nie :-) cmuky zatial, pekny Velku Noc vsetkym! x-)
Odpovedať
Profilova fotka
ahojki letusiik, pozeram, ze si to uz naplno rozbehla ;-) taak nech sa dariii vam normalne zavidim kolko casu este mate :-N :-D :-D anjelik...tak nakoniec o rok neskor? ;-) nech vam to seckim dobre dopadne ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
atinkaa> no o rok neskor lebo uz nebola volna sala ktoru sme chceli tak sme to prelozili :-D .
Odpovedať
Profilova fotka